خانهاخبار
عذرخواهی اپل برای شکست در ارائه برنامه جدید نقشه اپل

عذرخواهی اپل برای شکست در ارائه برنامه جدید نقشه اپل

۱۳۹۱/۷/۷

 

تیم کوک مدیر عامل اپل در یک اقدام بیسابقه با انتشار نامه‌ای در وبسایت رسمی شرکت اپل اعتراف کرد که سرویس جدید نقشه اپل هنوز در حد و اندازه‌ای نیست که بتواند با دیگر رقبا به رقابت بپردازد.

در این بیانه تیم کوک همچنین اعلام کرده است که تا کنون نقشه جدید اپل بر روی 100 میلیون دستگاه iOS نصب شده است و در مدت 1 هفته کاربران در حدود نیم میلیارد جستجو انجام داده‌اند.

اما با این وجود تیم کوک اعتراف کرده که اپل تمام تلاش خود را در این قسمت نکرده و محصولی با کیفیت را به مشتریان ارائه نداده و به همین خاطر از مشتریان اپل عذرخواهی کرده است.

 

image

 

همچنین تیم کوک اعلام کرده که تا زمانی ما بر روی بهبود وضعیت این نقشه‌ی جدید کار می‌کنیم شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های جایگزینی که در فروشگاه اپل وجود دارند مانند سرویس نقشه bing ، MapQuest و Waze و یا با استفاده از وبسایت‌های نقشه گوگل و نوکیا مشکلات خود را برطرف کنید.

حالا کاربران اپل از طرف مدیر عامل شرکت اپل اجازه دارند که از سرویس‌های جایگزین برای نقشه استفاده کنند!!!

 

منبع: apple

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
من خودم اس2 دارم.اصلا 4اس هیچه جلوی گوشیم.ایفون5 رو باید باش مقایسه کرد

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
باید بیشتر ازین هم عذر خواهی میکرد با این گندی که بالا اوردش. برید اخبارو بخونید.حدود 1260 نفر فقط برای بدنه بی کیفیت و خشخشی ایفون5 رفتن شکایت کردن.حدود70 درصد دارندگان ایفون5 ناراضی هستن از گوشیاشون.مشکل شدید وای فای ایفون5 به طوری هست که استفاده از wifiغیر ممکن شده.رخنه کردن نور از بدنه در تاریکی در ایفون5 سفید هم از مشکلات این محصول جدید اپل هست.جالبه خبری که خوندم اپل یک گوشی رو با این مشکل تعویض کرده و گوشی که به طرف دادن هم باز این مشکل رو داره.نقشه اپل هم این مشکل رو داره.وهمچنین ios6هم باگ داره و در بعضی جاها کند عمل میکنه.مشکل دوربین ایفون5 که در بعضی موارد تصاویر رو رنگی میکنه هم از مسکلات ایفون5 هست.همه به این جمله رسیدن که اپل بعد از مرد بزرگی چون استیو جابز رو به افول هست و در حال سقوط.کی در زمان جابز دستگاهی از اپل داغ میکرد؟درحالیکه نیو ایپد داغ میکنه تا 45 درجه!!!هر روز یک مشکل از ایفون5 پیدا میشه که همین باعث نگرانی اپل و نارضایتی دارندگان ایفون5 شده!!حتی طرفدارای اپل هم از ایفون5 زده شدن.راستی اس3 با قدرت 1788 ایفون5 رو شکست داد.ایفون5 قدرتش 1601 هست.هنوزم طرفدارای اپل میگن گلابی؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۰
شرکت اپل نشون داد که بدون استیو جابز یک شرکت کاملاً معمولیه

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۰
من خودم s3 دارم .اصلا با 4s قابل مقایسه نیست.فقط دوربین s3 بهتره از نظر سرعت و نرم افزار 4s هیولاست.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۰
ظیفش بود.باید بیشتر ازین هم عذر خواهی میکرد با این گندی که بالا اوردش. برید اخبارو بخونید.حدود 1260 نفر فقط برای بدنه بی کیفیت و خشخشی ایفون5 رفتن شکایت کردن.حدود70 درصد دارندگان ایفون5 ناراضی هستن از گوشیاشون.مشکل شدید وای فای ایفون5 به طوری هست که استفاده از wifiغیر ممکن شده.رخنه کردن نور از بدنه در تاریکی در ایفون5 سفید هم از مشکلات این محصول جدید اپل هست.جالبه خبری که خوندم اپل یک گوشی رو با این مشکل تعویض کرده و گوشی که به طرف دادن هم باز این مشکل رو داره.نقشه اپل هم این مشکل رو داره.وهمچنین ios6هم باگ داره و در بعضی جاها کند عمل میکنه.مشکل دوربین ایفون5 که در بعضی موارد تصاویر رو رنگی میکنه هم از مسکلات ایفون5 هست.همه به این جمله رسیدن که اپل بعد از مرد بزرگی چون استیو جابز رو به افول هست و در حال سقوط.کی در زمان جابز دستگاهی از اپل داغ میکرد؟درحالیکه نیو ایپد داغ میکنه تا 45 درجه!!!هر روز یک مشکل از ایفون5 پیدا میشه که همین باعث نگرانی اپل و نارضایتی دارندگان ایفون5 شده!!حتی طرفدارای اپل هم از ایفون5 زده شدن