خانهاخبار
اولین بازارچه ایرانی اینترنتی برای نرم افزارهای آیفون، آیپاد و آیپد

اولین بازارچه ایرانی اینترنتی برای نرم افزارهای آیفون، آیپاد و آیپد

۱۳۹۱/۶/۷

image

 

اولین بازارچه ایرانی اینترنتی برای

نرم افزارهای آیفون، آیپاد و آیپد

 
 
سیبچه اولین بازارچه اینترنتی ایرانی و رایگان برای خرید و فروش نرم افزارهای آیفون، آیپاد و آیپد به زبان فارسی است.

این نرم افزار بر روی دستگاه نصب می‌شود و امکان نصب برنامه‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. با وجود این بازارچه، بسیاری از مشکلات کاربران حل شده و بدون اینکه نیازی باشد از تحریمی عبور کنند یا حتی وارد اکانت آی‌تونز خود شوند، به راحتی می‌توانند برنامه‌ها را نصب کنند.

همچنین این بازارچه امکان خرید اینترنتی از طریق شبکه شتاب را به منظور فروش اپلیکیشن‌های تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی فراهم کرده است. به این ترتیب به کمک سیبچه برنامه‌نویسان بیشتری تشویق به نوشتن برنامه‌های فارسی خواهند شد و به تبع آن برنامه‌های مناسب برای تامین تیازهای کاربران داخلی تولید خواهد شد. اپلیکیشن‌های «کیف پول الکترونیکی»، «فال حافظ» و «کتابخانه شعرهای پارسی» از جمله برنامه‌هایی هستند که در سیبچه با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

یکی دیگر از مزایای سیبچه، محیط کاربری زیبا و تقسیمبندی مناسب اپلیکیشن‌هاست، برنامه‌ها در دسته‌هایی مانند برنامه‌های آموزشی، کتاب، بازی، سلامت و تندرستی، موسیقی و ... تقسیم می‌شوند، به این ترتیب کاربر راحت می‌تواند به برنامه‌های مورد نظرش برسد.

از نکته‌های قابل توجه سیبچه، قانونی بودن آن است و استفاده از آن احتیاج به هیچ برنامه واسطه‌ای ندارد. به همین دلیل سرعت قابل قبولی ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند بدون دردسر برنامه‌ها را دانلود و نصب کنند.

 

image
                                    
image

برای نصب بازار سیبچه دستگاه شما باید جیلبریک شده باشد. سیبچه را می‌توانید هم از راه برنامه سیدیا از روی دیوایس و هم با یک برنامه ساده روی ویندوز نصب کنید. در سایت سیبچه تمام این مراحل توضیح داده شده و با مراجعه به سایت (www.sibche.ir) می‌توانید به راحتی این مراحل را گام به گام انجام دهید و از این بازارچه استفاده کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۶
هرکسی یک یه جور حال میکنه عزیزم یکی پول داره میره خود ios رومیخره یکی هم پول نداره کپی شدش رومیخره اندرویدی ها که این قدر باحاش حال میکنن دیگه ببین که با خود اصلش که سیستم عامل اپل باشه چقدرحال میکنن

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
ايفون كرفتن عرضه ميخواد،اونايي كه دارن اراجيف ميكن،بهتره در مورد ايفون نظر ندن،فور اس شصد جهارش شده ٢ميليون ميخو كور بشه جشم حسود،زنده باد Apple

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
واقعا اکثر کسایی که نظر میدن بی فرهنگ هستن شما به همدیگه انواع توهین ها رو می کننین که بگین یکی دیگه یه جای دیگه به یکی دیگه توهین کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستان هدف از این نظر ها باید انتقال دانستها و نظرات ما از گوشی که داریم یا داشتیم البته بدون توهین به گوشی یا برند دیگه ای.

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
دوستان عزيزي كه نظر دادين چرا به اون عزيزاني كه اپل دارن توهين مي كنيد شايد از برند ديگه اي خوششون نياد

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
جدا طرفدارای اپل مسخرشو دراوردن.شماها بی غیرترین افرادی هستید که تو ایران زندگی میکنید.امل به ایران توهین کرد به دینتون و خانه خدا توهین کرد هنوز ادم نشدید که طرفداری ازین اشغال نکنید؟خوشم میاد به قول دوستمون خنده بازار خوووب شماهارو مسخره کرده و اپل رو تحقیر کرده.خوشم میادم که همیشه از سامسونگ پایبنترید و جلوی سامسونگ فقط یک شکست خورده اید.من طرفداره اچ تی سی هستن ولی حالم از اپل بهم میخوره از بس برند کثیفی هست.هه کم اورده رفته شکایت کرده.جالبه هیچ کشوری به نفعش رای ندادن جز امریکا.ما طرفدارای اندروید مخصوصا سامسونگ و اچ تی سی با هم هستیمو شماها هم فقط عقده ای هستید