خانهاخبار
بروزرسانی جدید برای گوشی‌های سیمبین نوکیا

بروزرسانی جدید برای گوشی‌های سیمبین نوکیا

۱۳۹۱/۶/۷

به گزارش نوکیا شروع به ارائه بروزرسانی جدیدی به نام Belle Refresh برای گوشی‌های خود که سیستم عامل سیمبین بل را دارند کرده‌است.

 

این گوشی‌ها شامل N8، E7، C7، C6-01، X7 و نوکیا Oro هستند که بروزرسانی برای آن‌ها ارائه شده است اما این بروزرسانی برای کشورهای مختلف در زمان‌های متفاوتی ارائه می‌شود.

 

image

 

تغییرات جالبی در بروزرسانی Belle Refresh گنجانده شده‌است مانند بهبود پشتیبانی از HTML5  در مرورگر، ویجت‌های جدید و جالب برای صفحه‌ی اصلی و برنامه مخصوص آفیس موبایل مایکروسافت. اما برای دارندگان N8 یک برنامه مخصوص عکاسی نیز علاوه بر تغییرات نامبرده شده در این بروزرسانی گنجانده شده است.

 

فقط به خاطر داشته باشید که این بروزرسانی جدید شاید با بعضی از برنامه‌های موجود در گوشی شما سازگاری نداشته باشد. در ضمن ابتدا گوشی‌های آنلاک این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

 

منبع : NOKIA

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

Yahya

۱۳۹۹/۴/۱۸
نظر شما بهتراز این نمیشه

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲
خوبه

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲
سلام در جواب اون دوستی که گفتن(چه طور میشه آپ کرد ) ابتدا قبل از توضیح باید بگم که فعلا آپدیت نکنید بهتره...؟! . دوست عزیزچند راه داره که فکر می کنم این از همه ساده تره اول باید برنامه ی نوکیا سوییت(آخرین ورجن) روی دستگاهتون نصب بشه.(توی سایت نوکیا برای دان هست) بعد گوشیتونو با کابل usbبه کامپیوتر وصل میکنین تو زبانه برنامه قسمت سافت ور یا همون نرم افزار رو کلیک می کنین...ادامه کار خیلی سادست با چند کلیک گوشیتون آپدیت میشه /خودتون حتما پیدامی کنید. دوستانی که گوشیشون گارانتی داره میتونن بدن نمایندگی بدون هزینه آپدیت می کنن.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲
سلام یه سوال از دوستهای عزیز/ من نوکیا n8 دارم. آپدیت کردمش ولی از برنامه ی فیلمبرداری خبری نبود؟! تو سایت نوشته :فقط گوشی آنلاک /یعنی چی؟

مهمان

۱۳۹۱/۶/۱۴
طرفداران گوشیهای دیگه لطفا اینجا حرف نزنن چند تا مورد هست که خوبه که گوش کنن نوکیا هنوز پرفروش ترین شرکت موبایل جهان هست اگر می بینید که همه دارن راجع به S III و Iphone5 و OneX صحبت می کنن فقط در حد صحبت هست کسی به دلیل قیمتهای بالایی که دارن خرید نمی کنه وقتی دارید مقایسه می کنید خواهشا قیمت رو که برای گوشیهای نامبرده بالا خیلی قیمت بالایی دارن رو در نظر یگیرید طبق آمار ویکی پدیا نوکیا هنوز پرفروش ترین شرکت موبایل دنیا هست و گوشیهای 1100 و 1110 و N8 به تربیت پرفروشترین گوشیهای جهان به شمار میروند لطفا طرفداران گوشیهای دیگه اینجا کامنت نذارن