خانهاخبار
اعلام زمان معرفی تبلت ویندوز 8 سامسونگ

اعلام زمان معرفی تبلت ویندوز 8 سامسونگ

۱۳۹۱/۶/۶

سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده‌است که تبلت جدیدش که قابلیت اتصال به صفحه کلید مخصوص و تبدیل شدن به لپ تاب را دارد در نمایشگاه IFA در برلین معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش این تبلت جدید سامسونگ که قابلیت تبدیل شدن به لپ تاب با یک صفحه کلید مخصوص را دارد دارای صفحه نمایش 11 اینچ و یک جای مخصوص قلم است و همچنین به سیستم عامل ویندوز 8 مجهز است. همچنین سامسونگ در تبلیغ این تبلت بیان کرده‌است که " آماده‌اید برای هوشمند بودن؟ "

 

image

 

باید منتظر ماند و دید چگونه این تبلت لپ تاپ شونده می تواند یکدفعه شما را هوشمند کند!!!؟؟؟ بعد از نمایشگاه IFA به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
windows 8 na windows phone 8! alie in tablet:D elme gheyb daram man:p

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
من که میخواستم لپتاپ بخرم ولی با این وجود دیگه نمیخرمو منتظر این شاهکاره سامسونگ میمونم.قبلا هیچی از سامسونگ نمیخریدم ولی جدیدا فقط از سامسونگ میخرم از بس محصولاتش عالی و با کیفیت هست.اپل رو نابود کرده همین سامسونگ.سامسونگ برترین برند در جهان هست...بدون شک

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
مرسی!!!!!!!!!!!!!! تنوع محصول سامسونگ بی نظیره!!!!!!!!!!!!! واقعاً با فاصله زیاد از بقیه شرکتهای الکترونیکی قوی مثل ال جی، سونی و htc در حرکته. توانایی سامسونگ واقعا آدم رو به وجد میاره. ای کاش سامسونگ ایرانی بود.

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
خوب شد ایسوس یه ای پد زد که سسامسونگ بتونه از روش بسازه!!

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
بذارید بیاد ببینیم این دیگه چه تقلبایی از اپل تو خودش داره البته ممکنه که سامسونگ بعد از اون دادگاه کمی آدم شده باشه.