خانهاخبار
بیانه‌ی گوگل در مورد دادگاه اپل و سامسونگ

بیانه‌ی گوگل در مورد دادگاه اپل و سامسونگ

۱۳۹۱/۶/۶

دو روز از اعلام پیروزی اپل بر سامسونگ در دادگاه گذشته و تمام شرکت‌هایی که در این ماجرا به نوعی دخیل هستند نظر خود را در این رابطه ابراز کردند به جز گوگل.

 

گوگل قدرت نرم‌افزاری شرکت بزرگ سامسونگ است و بیشترین فروش آندروید گوگل از فروش زیاد گوشی‌های سامسونگ به دست آمده است پس گوگل نیز در این شکست سامسونگ از اپل در دادگاه به نوعی یک شکست را متحمل شده است.

 

image

 

به گزارش امروز گوگل بالاخره نظر خود را در مورد این دادگاه و این پیروزی ابراز کرد.

 

بیانه‌ی گوگل به این شرح است:

 

" دادگاه تجدید نظر عدم صحت و صحت ادعای ثبت اختراع را بررسی می کند، بیشتر این ادعاها به هسته‌ی سیستم عامل آندروید ربطی ندارد و تعدادی از آن‌ها نیز توسط اداره ثبت اختراعات ایالات متحده دوباره در حال امتحان شدن هستند. صنعت تلفن همراه در حال حرکت سریع است و همه بازیگران این صنعت از جمله تازه واردین بر اساس ایده‌هایی بنا شده‌اند که چندین دهه است در اطراف ما وجود داشته‌اند. ما با شرکای خود کار می کنیم تا  به مصرف کنندگان محصولات نوآورانه و مقرون به صرفه ارائه کنیم و نمی‌خواهیم هیچ چیزی این هدف ما را محدود کند."

 

به نظر می‌رسد بیانه‌ی گوگل کمی محافظه‌کارانه است و گوگل هنوز در مورد چند ثبت اختراعی که در اختیار اپل قرار دارد هنوز نگران است که این چند ثبت اختراع به نظر می‌رسد مربوط به قابلیت چند لمسی صفحات باشد.

 

منبع : The Verge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
فعلا اپل بره پول خورد هایی رو که سامسونگ جلوی درش ریخته جمع کنه . شاید براش فرجی حاصل شد و تو دادگاه های بعدی پول وکیل کم نیاره

مهمان

۱۳۹۱/۶/۱۰
سامسون کپی بردار بالاخره اندرویدم با خودش به چاه می اندازد

مهمان

۱۳۹۱/۶/۹
یادش بخیر ی زمانی اینجا جایه خیلی بهتری بود 3 4 سال پیش طرف دارای هر برندی فقط نظر می دادن نه به هم بی حرمتی کنن از بس که اینجا جایه بدی شده دیگه من اصلا تو این سایت نیمده بودم. مدیران سایت هم که کاری نمی کنن دیگه اصلا مثل قبل نیست. دوستان چرا شما همش گوشی هارو باهم مقایسه می کنید. هر گوشی تو رده ی خودش بهترینه. من با کل galaxy ها کار کردم واقعا گوشی های خوبی هستن ولی اپل در یک رده ی دیگس.اپل برندش کلا از اول محصولات رویال داشته اما سامسونگ مردمی بوده خرید و انتخاب همش بر اساس صلیقه هستش که چه سیستم عاملی رو می پسندین. من خودم دوست ندارم galaxy s3 رو با حالتش حال نمی کنم از بدنه اش خوشم نمیاد و به نظره من ایفون هم تو طراحیش کاره شاخی نکرده من با همه ی گوشی ها تقریلا کار کردم سلیقه ی من xperia s و ایفون هستش اگه آیفون جدید خوب باشه اون می خرم وگرنه صبر می کنم که xperia t بیاد که cpu هاش krait هستش. من قبول دارم که تو سخت افزاری اپل مقداری پایین تر از سامسونک ولی نه تا اون حد.و طرفداری نکنید الکی ایت سیاست اپل که محصول رده پایین بده که وقتی یک چیزی اضافه کرد مردم خوششون بیاد اما سامسونگ نه سیاستش متفاوته چون محصول مردمی هستش. مثلا الان دوربینه گوشیشو 8 زده که به نظره من خیلی ضعف هستش می تونست از دوربین هایه جدید و کوچیک سونی استفاده کنه که قطر گوشی زیاد نشه و 12 باشه بوربینش. خیلی حرف زدم ببخشید همگی خوش باشید.

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
گوگل به خاطره سیاستاش نمیتونه مستقیم حرف بزنه وگرنه اونم مثل تمامیه شبکه های خبریو سایتاو مجلاتو بررسی های تخصصی این حرکت اپل و دادگاه ساختگی اپل رو یک شکست برای امل میدونست.واقعیت هم همین هست.اپل کم اورده از سامسونگ در زمینه علمو نواوریو فناوری میخواد با این کارا جلوی سامسونگ رو بگیره چون در عمل تواناییششو نداره و امل جلوی سامسونگ به زانو افتاده.جالبه امل این همه دادگاهو درست کرده فقط برای اس2!!!یعنی اینقدر از اس2 میترسه.بایدم بترسه چون هنوز اپل محصولی رو نداده بیرون که بتونه اس2رو شکست بده.اپل یک شکست خوردس و با این کارا فقط به مردم جهان توهین میکنه.حق کاملا با سامسونگه.حالبه هیچ دادگاه دیگری رای رو به نفع اپل نداددن جز امریکا!!!

مهمان

۱۳۹۱/۶/۷
ولی کارنداریما اپل گوگل رو له کرد....