خانهاخبار
کاریکاتوری جالب از گوشی نوکیا 3310

کاریکاتوری جالب از گوشی نوکیا 3310

۱۳۹۱/۶/۴

بعد از خبرهای جنجالی که برای شما گذاشتیم کمی تفریح نیز به نظر لازم است اکنون یک خبر تفریحی و خنده دار برای شما گذاشته‌ایم.

 

احتمالا همه شما گوشی 3310 نوکیا را می‌شناسید این گوشی در زمان خود یکی از بهترین گوشی‌ها به حساب می‌آمد در حالی که از نظر ساخت و دوام فیزیکی نیز یکی از محکم‌ترین گوشی‌ها بوده است.

 

به گزارش نوکیا امروز صبح در صفحه فیس بوک خود عکسی از این گوشی را در یک کاریکاتور قرار داده است که همانطور که در عکس می‌بینید این گوشی از نظر مقاومت با چکش معروف فیلم Thor  مقایسه شده است، فیلم Thor  یک فیلم فانتزی است که در آن قهرمان فیلم چکشی را در اختیار دارد که قادر است با آن چکش همه چیز را بشکند و نابود کند و از این چکش در جنگ بر علیه بیگانگان استفاده می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (80 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
زمانی که نوکیا داشت گوشی میداد بیرون سامسونگ و اندروید سازان در سدد ساخت پشمک بودند گوشی خز هم به سامسونگ میگن که از اول تا حالا همش یه شکلی گوشی بیرون میده

مهمان

۱۳۹۱/۶/۲۹
نوکیا مرد

مهمان

۱۳۹۱/۶/۱۰
گوشی فقط نوکیا. جانم نوکیا

مهمان

۱۳۹۱/۶/۱۰
من خودم طرفدار سونیم ولی اقایی که گفت سامسونگ خوبه نوکیا بده پس چرا وقتی S3 رو از پشت نگاه میکنی شبیه 1200 ره ها بیا جواب بده دیگه ؟

مهمان

۱۳۹۱/۶/۸
نظرات رو خوندم من خودم گوشي نوكيا 101 دو سيم كارته دارم قبل از اون هم 4 5 تا گوشي عوض كردم اونها هم نوكيا ساده بودند. قبول دارم نوكيا در دنياي گوشي موبايل خيلي عقب افتاد و احتمال داره به زودي هم از توليد گوشي بياد بيرون. بخاطر اينكه براي شركت نوكيا اصلاً توليد گوشي سودي نداره. نوكيا وارد بازار خود مخابرات شده و سودي كه از بازار اوپراتورهاي تلفن همراه عايدش ميشه خيلي بيشتر از توليد گوشي هستش. فقط يك نمونه آن فروش تجهيزات شنود موبايل به حفاظت اطلاعت ايران سودي كه عايدش شد برابر 10 سال يا بيشتر سود تمامي برندهاي مختلف تو ايرانه. شما هم جزء مديران نوكيا باشيد همين كار رو ميكرديد كه الان داره انجام ميده