خانهاخبار
احتمال وقفه بین زمان معرفی و زمان عرضه آیفون 5

احتمال وقفه بین زمان معرفی و زمان عرضه آیفون 5

۱۳۹۱/۶/۴

بسیاری از مردم منتظر هستند تا آیفون 5 ارائه شود و آن‌ها نیز آیفون 4 خود را ارتقا داده و به جمع کاربران آیفون 5 بپیوندند.

 

به گزارش شاید اینبار تولید آیفون 5 به اندازه‌ای نباشد که پاسخگوی تمام افراد باشد و اپل برای پاسخگویی به درخواست زیاد مردم با مشکل مواجه شود.

 

image

 

اما دلیل این مشکل چه می‌تواند باشد؟

 

در خبرها به شما گفتیم که ال‌جی تولید انبوه صفحه نمایش جدید آیفون را شروع کرده است همانطور که در آن خبر به شما گفتیم در این صفحه نمایش یک تکنولوژی جدید به کار رفته است که ال‌جی تمام تابستان را صرف حل مشکلاتی که این تکنولوژی برای ال‌جی ایجاد کرده بود کرده و نهایتا اعلام کرد که بر این مشکلات فائق آمده و تولید انبوه صفحه نمایش را شروع کرده است.

 

اما مسئله دیگر این است که Foxconn نیز به مشکلاتی از جمله تامین مواد اولیه برای پین اتصال دهنده جدید آیفون که گفته می‌شود کوچکتر شده و تنها 8 پین دارد برخورد کرده است. این مشکل و مشکل قبلی در مورد صفحه نمایش جدید به نظر می‌آید باعث شوند تا وقفه‌ای در پاسخگویی به درخواست 15 تا 20 میلیونی آیفون جدید ایجاد شود و احتمال اینکه افراد برای دریافت سفارشات خود برای آیفون جدید زمان زیادی را انتظار بکشند وجود خواهد داشت.

 

منبع: Digitimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (62 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۶/۳۱
خدا رحمتت کنه جابز که تنت تو گور میلرزه... میدونم انتظار نداشتی نوت 2 بیاد ولی اومد ، چیزی که حتی تو مخیلهء اپلی ها هم نمیگنجه. حالا انصافا خودتون ببینید که آیفون 5 همون 4 اس هست فقت یکم قد کشیده هزار ماشاالله . اپل گوشیه پیرمردیه و کسایی اپل میخزن که بلد نیستن گوشیشون رو مدیریت کنن. در نهایت پیشاپیش تسلیت میگم چون آیفون 5 اصلا اون چیزی نیست که فک میکنید. خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ضعیغه

مهمان

۱۳۹۱/۶/۷
تو كه ميگى اپل هيچى نمى زنه عزيزم اپل طراحى ميكنه و نوكريشو ميده به كارخونه هاى فقير مثل سامسونگ و سامسونگم ايده هاي اپل رو دزديده و با كمى تغيير داده بازار و واسه اپل شاخ شده،اينو مطمئن باشين كه سامسونگ تو تكنولوژي گوشى از روى كپى بردارى شاخ شده، اگه عرضه داره فقط و فقط سيستم عامل بزنه ،كه اندرويد از اپل كپى برداشته الان سامسونگ مونده چيكار كنه و از چي كپى برداره

مهمان

۱۳۹۱/۶/۷
منتظر اون لحظه ام آیفون 5 بیاد چش سامسونگیا از حسودی بترکههههههههه....

مهمان

۱۳۹۱/۶/۷
اپل هر مدلشو بگیری عالیه

مهمان

۱۳۹۱/۶/۷
اپل باز مثل همیشه میاد همرو میکنه تو کووووله