خانهاخبار
ممنوعیت فروش بعضی محصولات اپل و سامسونگ در کره جنوبی

ممنوعیت فروش بعضی محصولات اپل و سامسونگ در کره جنوبی

۱۳۹۱/۶/۳

دادگاهی در کره جنوبی حکم داده است که  دو رقیب بزرگ یعنی اپل و سامسونگ هر دو در ساخت گوشی‌های همراه خود اختراعات ثبت شده بوسیله‌ی طرف مقابل را نقض کرده‌اند.

 

به گزارش در این دادگاه همچنین رای داده شده است که ممنوعیت فروش محدودی در فروش آی‌پد و آیفون و همچنین دستگاه‌های گلکسی سامسونگ اعمال شود.

 

در این دادگاه که در جمعه رای خود را داده است قضات ادعای سامسونگ که گفته بود اپل بعضی اختراعات بی سیم ثبت شده توسط سامسونگ را نقض کرده و یکی از ادعاهای اپل که گفته بود سامسونگ اختراعات ثبت شده اپل را نقض کرده است پذیرفته‌اند.

 

به نظر می‌آید دعوای بین این دو کمپانی برای هر دوی آن‌ها گران تمام شود، نظر شما چیست؟

 

image

 

منبع: Associated Press

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۶/۱۰
رای دادگاه کره بی انصافانه و نژاد پرستانه بود.اپل چه گناهی کرده که باید تو کره ممنوع فروش باشه؟؟؟!!!! سامسونگ کپی کرده اپل باید محکوم بشه!!!!1 چون شرکت سامسونگ کره اییه دادگاه کره هم چون میدونه سامسونگ کره اییه و باید محکوم بشه عمدا" اپلم محکوم کرده تا بگه هردو خطا کارن!چشم بادومیای کپی بردار

مهمان

۱۳۹۱/۶/۷
من همیشه طرفدار سامسونگ بودم و هستم.

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
یه سامسونگ نشون بدید طراحیش شبیه آیفون نباشه چه جاوا چه آندروید. 1دونه باشه کافیه...

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
اقایی که خیلی ادعا داری از گوشی میفهمی و میگی برو جی ال ایکس و ال جی بخر ال جی داره 4 هسته ای میزنه جناب دانا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
ای کسانی که میگید سامسونگ توی کشور خودش محکوم شد .به این خاطر که داد گاه کره واقعا داد گاه بود نه مثل دادگاه امریکا .راستی من هم ایفون4s داشتم وهم کلکسیSII وهم اچ تی سی .از نظر برنامه وکیفیت بدنه ایفون از نظر سخت افزاری سامسونگ.