خانهاخبار
درز اطلاعات و عکس گوشی جدید HTC

درز اطلاعات و عکس گوشی جدید HTC

۱۳۹۱/۶/۳

بعد از ارائه گوشی‌های سری One شرکت HTC سکوت کرده بود اما به نظر می‌آید این شرکت صد دارد با معرفی گوشی جدید سکوت خود را بشکند.

 

به گزارش عکسی در اینترنت منتشر شده است که به گوشی جدید HTC یعنی گوشی Proto نسبت داده می‌شود و گفته می‌شود که زمان معرفی این گوشی نزدیک است.

 

براساس گزارش‌هایی که منتشر شده است گفته می‌شود این گوشی جدید مجهز به نمایشگر 4 اینچی با کیفیت WVGA و یک دوربین 5 مگاپیکسلی  و پردازشگر 1 گیگاهرتزی و دوهسته‌ای Snapdragon است.

 

آنطور که به نظر می‌رسد این گوشی جانشینی برای One V خواهد بود اما طراحی گوشی بیشتر شبیه به Desire C می‌باشد.

 

همچنین ضخامت این گوشی 9.62 میلیمتر خواهد بود و از ابتدا با نسخه‌ی بستنی حصیری ارائه خواهد شد اطلاعات دیگر گوشی شامل ی رم 768 مگابایتی، 4 گیگابایت حافظه داخلی، Sense 4 ، باطری 1650 میلی آمپری، پشتیبانی از سیم کارت microSIM، درگاه حافظه microSD، یک فلش LED و پشتیبانی از صدای Beats می‌باشند.

 

image

 

انتظار می‌رود گوشی در نمایشگاه IFA جایی که سامسونگ و سونی قصد معرفی غول‌های خود را دارند معرفی شود.

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۶/۱۰
بیشتر شبیه به دیزایر وی هستش

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
دوباره يك برند گوشي زد طرفدار ساسونگ (اسمش هم ضايع است)جوگير شدن

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
باسلام میخام بگم که اینقدر از این مارک و اون مارک بد نگین .من طرفدار مارک خاصی نیستم اما شما که با گوشی به این خوبی معترضید و ازش ایراد می گیرد باید بدونید کسانی هستند که آرزوی یک گوشی اینطوری رو دارند و شاید هم هیچوقت بهش نرسن آخه گوشی به این خوبی مشکلتون چیه شما؟ خیلی از این مارک هایی که طرفدارشون هستیدبه طور مثال سامسونگ محصولاتی رو که به کشورهای دیگه دارن محصولاتشون رو دو برابر قیمت می دن به ایران از اونطرف هم به ما خریداره می خندنو به کشورمون توهین هم میکنن. خلاصه که اینقدر زیرآب نزنید ویکم هم به فکر کسایی باشید که آرزوی یک گوشی موبایل رو دارن چه برسه به یک همچین اسمارت فونی....

مهمان

۱۳۹۱/۶/۵
از htc بیشتر از اینا انتظار میرفت!

مهمان

۱۳۹۱/۶/۴
سلام.شاید در حدخودش گوشی خوبی باشه اما این همه سروصدا واسه چیه!!!!!!!!!