خانهاخبار
گوگل شایعات اخیر در مورد گیفت کارت برای فروشگاه گوگل را رسمی کرد

گوگل شایعات اخیر در مورد گیفت کارت برای فروشگاه گوگل را رسمی کرد

۱۳۹۱/۵/۳۱

به گزارش این گیفت کارت‌ها در مبالغ 10 ، 25 و 50 دلاری به فروش می‌رسند اما در حال حاضر تنها در ایالات متحده امکان خرید این گیفت کارت‌های گوگل وجود دارد.

 

image

 

گوگل هنوز نقشه‌ی خود برای آینده گیفت کارت‌های خود را ارائه نکرده است، این تصمیم گوگل برای تولید گیفت کارت یک تصمیم عاقلانه بوده است زیرا تمام کاربران آندروید دارای credit  کارت برای خرید محصولات گوگل نیستند و همچنین این تصمیم باعث می‌شود که برای توسعه دندگان نیز سود بیشتری حاصل شود زیرا اکنون راه‌های بیشتری برای مشتریان برای خرید از فروشگاه گوگل ایجاد شده است.

 

این گیفت کارت‌ها برای خرید موزیک،کتاب،برنامه،بازی و چیزهای بیشتری از فروشگاه گوگل استفاده می‌شوند همچنین می توان از این کارت‌ها برای خرید امکانات بیشتر بازی در خود بازی نیز استفاده کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۶/۳
جواب این طرفدارای اپل رو ندید که همه ازدم عقده ای هستن.ادم کامنتاشونو میخونه حالش بد میشه.انگار اینا افراد سرکوب شده جامعه هستن.اپل همیشه پاینتر از سامسونگ و اچ تی سی و اندروید برترین هست.راستی میدونستید اپل به خانه کعبه توهین کرده؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۶/۳
طرفدارای اپل مسخرشو دراوردن از بس چرتو پرت میگن تو این صفحه ها.برندتون عقب افتاده دلیل نمیشه عقده ای بشید که

مهمان

۱۳۹۱/۶/۳
aya google play hanoz virosiye ya na

مهمان

۱۳۹۱/۶/۲
ما که نمی تونیم تو google play بریم!!!gsm.ir برای چی این خبر ها رو میزاری؟که ما دلمون اب بیوفته؟؟؟+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مهمان

۱۳۹۱/۶/۲
وای خدا چرا این طرفدارای اپل اینقدر عقده ای هستن؟تا میرم یه خبریو بخونم زیرش عقده هاشونو خالی کردن.فکر کردین با این کارا مردم بیشتر علاقه مند میشن به اپل؟نه برادرم.اپل با این رفتارای شما بیشتر منفور میشه