خانهاخبار
جواب بی منطق اپل به حفره‌ی امنیتی پیام کوتاه آیفون

جواب بی منطق اپل به حفره‌ی امنیتی پیام کوتاه آیفون

۱۳۹۱/۵/۲۹

خبری را در مورد حفره‌ی امنیتی خطرناک آیفون در این قسمت برای شما منتشر کردیم. اکنون اپل  به این درخواست رفع این حفره امنیتی پاسخ داده است.

 

image

 

به گزارش پاسخ اپل به این حفره‌ی امنیتی مانند دیگر پاسخ‌های اپل به مشکلات پیش آمده برای دستگاه‌هایش بی منطق است، به جای اینکه یک راه حل برای رفع این مشکل پیدا کند در حالی هنوز برای رفع این مشکل در iOS 6 که هنوز ارائه نشده زمان وجود دارد(پیشنهاد این بوده که پیامک به طریقی نمایش داده شود که تلفن فرستنده و گیرنده مشخص باشند) اپل از این فرصت برای تبلیغ برنامه‌ی iMessages خود استفاده کرده است و گفته است که به جای پیامک از برنامه iMessages استفاده کنید زیرا این حفره در این برنامه وجود ندارد و آدرس‌ها در این برنامه تایید می‌شوند و کاربران را از دزدیده شدن اطلاعاتشان محفوظ می‌کند.

 

منبع: engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (68 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۷
salam be nazar man apel 65%pol markesho mikhore be nazar man samsong az on khili behtare laik knid

مهمان

۱۳۹۱/۶/۹
واقعا بعضی از افراد شخصیتشونو نشون میدن با این پیامهایی که میدن نظر هر کس محترمه یکی از سامسونگ خوشش میاد یکی از اپل شما به هم بی احترامی میکنید در صورتی که هیچ سودی براتون نداره و اون شرکتا پول پارو میکنن به خاطر همین به ماها میگن جهان سومی اکثرا بی منطق هستین مگه اون شرکتا به نظر من و تو اهمیت میدن که حالا واسه اونا به هموطن خودتون بی احترامی میکنین واقعا متاسفم واستون

مهمان

۱۳۹۱/۶/۲
سلام اپل امریکایی و iMessages رایگان؟باور کنیم. آخه اپل دلش به حال مردم سوخته یا جیبش؟ فکر کنم از Google و G-mail وسایر خدمات صادقانه بدون هیچ جاسوسی چیزایی شنیده باشید. سیستم پیامکی اپل و iMessages هم در راستای همین خدمات صادقانه هست؟

miami2011

۱۳۹۱/۶/۲
آقای عزیز هر چی دلت میخواد اینجا بیا به من و طرفدارای اپل فحش و ناسزا بگو مهم اینه که با دعای گربه سیاه بارون نمیاد و با حرف تو چیزی از ارش های اپل کم نمیشه

مهمان

۱۳۹۱/۶/۱
سلام من نه طرفدار اپلم نه سامسونگ ولییی از نظرهایی که خوندم فهمیدم طرفدارای سامسونگ خیلی عقده ای اند.