خانهاخبار
بروزرسانی آب نبات ژله‌ای برای گلکسی اس 2

بروزرسانی آب نبات ژله‌ای برای گلکسی اس 2

۱۳۹۱/۵/۲۶

در حالی که در خبر قبلی برای شما اعلام کردیم نسخه‌ی نهایی آب نبات ژله‌ای برای گلکسی اس 3 تا دو هفته‌ی دیگر عرضه می‌شود و کاربران این گوشی از این خبر خوشحال شدند اکنون اعلام می کنیم که خبرهای خوبی برای دارندگان گلکسی اس 2 نیز در راه است.

 

به گزارش سایت SamMobile  خبر داده است که پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 2 نیز به زودی نسخه‌ی آب نبات ژله‌ای را دریافت می‌کند.

 

image

 

در حال حاضر نسخه‌ی آب نبات ژله‌ای برای گلکسی اس 2 در حال آزمایش شدن است و احتمالا در فاصله‌ی میان سپتامبر تا نوامبر عرضه خواهد شد.

 

همچنین گوشی گلکسی نت که از لحاظ سخت افزاری شباهت زیادی به گلکسی اس 2 دارد نیز احتمال دارد در همان زمان این بروزرسانی را دریافت کند.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۱
سامسونگ فوق العادس هست.هنوزم این گوشی با وجود این همه گوشی شاخ خواهان زیاد داره و با 4هسته ای ها مقایسه میشه و هنوزم تو 2 هسته ای ها جز برترین ها هست.سامسونگ با این گوشی دنیای گوشی های هوشمندو عوض کرد

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۱
من فروشنده موبایل هستم.به نظر من سونی از لحاظ بروز رسانی برای گوشی هاش از همه جلو تره حتی برای اکسپریا مینی هم که 280 تومن هست آپدیت داده ولی سامسونگ فعلا برای اس 3 و اس2 داده که جای تعجب.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
کسی که بخواهد گوشی بخره دنبال گوشی 4هسته ای نمیره اگه میخواهد گوشی 4 هسته ای بخره خب میره تبلت میخره دیگه.گوشی بیشتر از دو هسته نمی ارزه برای همینم اس2 از اس3 بهتره من که اس2 رو قبول دارم بدون هیچ اشانتیونی(مثل اس3 که گذاشتن تا فروش بره)به خوبی فروش کرد

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
با درود فراوان به اس2 داران و سامسونگیهای عزیز. تو رو خدا اگه میشه مشخص کنین که این بروز رسانی برای کدامیک اس2ها هست؟ I9100 یا I9100G با تشکر فراوان از تمامی دوستان.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
ey baba yani chi note ke az s2 ghodratmandtare chera bara note apdate nemikonand note ke mohemtare