خانهاخبار
آیا این عکس متعلق به ویندوزفون جدید نوکیا است؟

آیا این عکس متعلق به ویندوزفون جدید نوکیا است؟

۱۳۹۱/۵/۲۶

زمان زیادی تا معرفی ویندوزفون جدید نوکیا باقی نمانده است و همه منتظر هستند تا ببینند نوکیا می‌تواند با ویندوز فون 8 خود را دوباره به مکان قبلی خود برگرداند یا خیر؟

 

به گزارش دیروز عکسی از پنل جلویی یک گوشی که گفته می‌شود متعلق به ویندوزفون جدید نوکیا است به بیرون درز کرده است. که همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید این پنل اندازه‌ی 4.3 اینچی دارد و همچنین 3 دکمه‌ی لمسی خازنی نیز در قسمت زیر آن تعبیه شده است و در قسمت بالای  آن نیز آرم شرکت نوکیا در کنار مکان‌هایی که برای دوربین جلویی و خروجی صدای گوشی در نظر گرفته شده است قرار دارند.

 

image

 

اگر این عکس متعلق به نوکیا ویندوزفون باشد باید دید که می‌تواند نوکیا را به روزهای اوج خود برگرداند؟شما جه فکر می‌کنید؟

 

منبع : CN Beta

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (79 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
bazi az dustan faghat fekre gooshie khodeshoonan engar 1-in gooshi zaharesh mese baghie goosh yae samarte bishatram shekle lumia 700 khode nokiast 2- yeki az dustan mige nokia hange ki inja ba seri lumia e nokia kar karde??? seri nokia foghaladast age windows 8 ham biad ke dge marekast va dge oon moghe androiid bayad bere nafase akharesho bekeshe .

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
خیلی شبیه به نوکیا 808 است ، به خصوص که به گوشه هاش که همون انحنا 808 رو دارن! به احتمال زیاد دوربینش هم مثل 808 قوی هست و میخواد یا HTC TITAN II رقابت کنه البته نمی دونم نوکیا اصرار داره مگاپیکسل گوشیاشو ارتقا بده ، تا سیستم عامل و پردازنده و ضخامت و وزن کم!

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
سامسونگ اگه بچه سوسول هارونداشت می خواست چیکارکنه وتسه ماها که یه عمره بانوکیا هستیم افت داره گوشی بچه فوفولهارو بگیریم دستمون

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
سامسونگ + اپل - يه نظر سنجي.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
من نمیدونم چرا شرکت هایی که گوشی میسازن فقط دنبال بزرگتر کردنِ صفحه ی گوشی هاشون هستند؟؟