خانهاخبار
احتمال وجود یک قابلیت جدید برای استفاده از اینترنت در iOS6 !

احتمال وجود یک قابلیت جدید برای استفاده از اینترنت در iOS6 !

۱۳۹۱/۵/۲۲

اگر در هنگام استفاده از یک برنامه در آی او اس با مشکل آنتن دهی ضعیف وایرلس مواجه شدید احتمالا مجبور هستید که به قسمت تنظیمات گوشی بروید و گزینه‌ی استفاده از دیتاها و ارتباط از طریق اینترنت سیم کارت (cellular ) را فعال کنید.

 

به گزارش در نسخه‌ی جدید بتا آی او اس 6 قسمت تنظیمات دیتاها از طریق سیم کارت، به حالت "وای فای به علاوه‌ی دیتاها از طریق سیم کارت" عوض شده است. با این امکان جدید برنامه‌هایی که از طریق اینترنت کار می‌کنند اگر با سیگنال ضعیف وای فای مواجه شوند به طور خودکار از اینترنت سیم کارت استفاده خواهند کرد.

 

در زیر این منوی جدید یک مجموعه‌ای از تنظیمات قرار دارد که به کاربر این اجازه را می‌دهد که این قابلیت استفاده از اینترنت سیم کارت را برای بعضی از وظایف محدود کند که در مواقعی که قصد استفاده از حجم بالای اینترنت مانند دانلود موسیقی و ... را دارید بسیار کارآمد خواهد بود.

 

image

 

در حال حاضر این ویژگی برای توسعه دهندگان است و امکان دارد که در نسخه‌ی نهایی آی او اس 6 نیز وجود داشته باشد.

 

منبع : MacRumors

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (98 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۷
هی وای من جدی؟!!! به این میگن تکنولوژی

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۷
فروش ایفون از فروش کل گوشی های گلکسی بیشتره چرا چرت میگین

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۶
آخه شما سامسونگیا به چیه محصولاتتون می نازید به سیستم عاملی مثل فاحشه ها که تو هر جایی هست تو هر گوشی هست از 300 تومان به بالا ولی ios فقط برا یک برند و بس

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۶
اونوقت مخابرات دزد هم هر برج قبض 200 هزار توماني بفرسته براي استفاده از GPRS

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۶
felan brand e shakho khofan tar az apple nayumade o nemiad , android na in k bad bashe vali khubam nist chon tamame systemesh pore bug hastesh, age apple nabud androidam be inja ha nemiresid