خانهاخبار
گزارش مالی سه ماهه دوم سامسونگ

گزارش مالی سه ماهه دوم سامسونگ

۱۳۹۱/۵/۷

بعد از اعلام گزارش های مالی نوکیا، اپل و ال جی اکنون نوبت به سامسونگ رسیده است.

 

به گزارش سامسونگ گزارش مالی سه ماهه دوم سال خود را ارائه کرده است و اکنون می توانیم ببینیم که بزرگترین شرکت تولید کننده تلفن همراه چه سودی در این سه ماهه کسب کرده است.

 

سامسونگ در این سه ماهه 41.8 میلیارد دلار کسب درآمد داشته که این میزان 21 % از سال گذشته بیشتر یوده است.سود حاصل از این درآمد 5.9 میلیارد دلار گزارش شده که نسبت به سال گذشته 72 % افزایش نشان می دهد.

 

تنها در بخش گوشی ها سامسونگ 18 میلیارد دلار فروش داشته است که نسبت به سال گذشته 75 % افزایش را به ثبت رسانده است.

 

اما فروش گوشی های سامسونگ چه میزان بوده؟

 

در برابر فروش 26 میلیونی آیفون شرکت اپل ، سامسونگ در این 3 ماهه 50 میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده است که به گزارش رویترز ساسونگ توانسته رکورد فروش گوشی های هوشمند را در این سه ماهه بشکند.

 

و در نهایت میبینیم که  در این سه ماهه گلکسی اس 3 و گلکسی نت که فروش خوبی داشته اند در کنار دیگر گوشی های ساسونگ  نقش بزرگی در این میزان سود کسب شده توسط سامسونگ ایفا کرده اند.

 

image

 

منبع : Gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (64 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۲
سامسونگ هر هفته ده تا گوشی توف میکنه فروشش اینه اما اپل با 1 گوشی فروشش انقدر که خیلی هم زیاده اما سامسونگ کمه چون بیش از 1000 تا گوشی داره که این مقدار فروش خیلی کمه درود بر اپل مرگ بر سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۲
اگه همه شرکت های موبایل ساز هز هفته 2و3نوع گوشی می دادن بیرون هم امارش همین مبشد تازه شایدم خیلی بیشتر

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۱
بابا این گوشی های سسسسسسسسسسسساااااااااامممممممممممممممسسسسسسسسسسووووووووووووونننننننننگگگگگ زده تو دهن هرچی htc ما که فقط عشق سامسونگیم

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۰
سامسونگ چه خریه که می خواد گزارش مالی بده!این همه گوشی زده این قدر فروخته اپل با این که 4و3Gs توقف تولیده و فقط 4s رو داره این قدر فروخته!

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۰
کجان اونایی که کری میخوندن خوب خبر بخونین بعد نظر بدین بیش از 41 میلیارد دلار باورش خیلی سخته ولی واقعیت داره الان دیگه واقعا سامسونگ تکه ..........