خانهاخبار
میزان فروش آیفون و آی پد در سه ماهه سوم مالی اپل!!!!!

میزان فروش آیفون و آی پد در سه ماهه سوم مالی اپل!!!!!

۱۳۹۱/۵/۳

به گزارش امروز اپل در کنفرانسی گزارش سه ماهه سوم مالی خود را ارائه کرد و طبق معمول نیز گزارشی از فروش دستگاه های خود را نیز اعلام کرده است.

 

آی پد : در اینجا یک رکورد برای فروش آی پد وجود دارد، فروش این دستگاه یک افزایش 84 درصدی نسبت به سال گذشته و یک افزایش 44 درصدی نسبت به سه ماهه قبل را تجربه کرده است و در مجموع در این سه ماهه 17 میلیون آی پد توسط اپل به فروش رفته است ( در اینجا در مورد نسخه های مختلف آی پد صحبتی نشده است )

 

آیفون: فروش این گوشی درسه ماهه سوم به این صورت بوده است که تنها رشد 28 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است و 26 میلیون آیفون در این سه ماهه توسط اپل فروخته شده است که میزان این فروش نسبت به سه ماهه گذشته که فروش آیفون 30 میلیون بوده است کاهش نشان می دهد.

 

همچنین در گزارش آمده است که فروش مک بوک های اپل نیز به میزان 4 میلیون عدد بوده است که این مقدار 2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می دهد، در عین حال فروش رایانه های رومیزی اپل نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است.

 

و در نهایت در مورد آی پاد اپل 6.8 میلیون از این دستگاه را در این سه ماهه به فروش رسانده است که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش نشان می دهد.

 

image

 

منبع : engadget - cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (142 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۰
هر کسی که طرفدار اپله و از سامسونگ بیزاره،طرفداری و بیزاری خودشون رو با زدن + نشان بدن.اپل واقعاً بهترین برند تو دنیاست.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۹
سامسونگ بهتره بره لوازم خانگییش رو بزنه!اخه تو رو چه به گوشی هوشمند!توی کار بزرگترها(apple) هم دخالت نکن.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۹
سلام به همه ی دوستان. من یهapple4sداشتم بعد رفتم یه galaxy s3 خریدم و بعد مقایسه این 2 گوشی فهمیدم که واقعا سامسونگ هیچی نداره و تا 10 سال دیگه هم به پای اپل نمیرسه از کسانی که اپل نداشته اند خواهش میکنم دروغ در مورد این برند معتبر ننویسین

مهمان

۱۳۹۱/۵/۹
سلام یه سوال داشتم. اونایی که با محصولات Apple خیلی سر و کار دارن جواب بدن. موقع خرید iPhone باید به چه چیزایی توجه کرد که بهمون نندازن.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۸
مکالمه با 50% اپل بازها و طرفدارهای 2 آتیشه اپل ( توی پپرانتز خودم خیلی اپل دوست دارم اما نه تا زمانی که توی ایرانم) ( این آهنگ و برام بلوتوث کن ( نمی تونم ) بزار من این و برات بفرستم ( نمیشه ) بیا گوشیتو وصل کنینم به کامپیوتر ( برنامه اش همرام نیست ) ای بابا فایلهات پاک شده بیا ریکاوری کنیم ( گوشیم حالت mass storage ) نداره . بیا گوشیتو وصل کن به وای فای ( نمی دونم چرا اذیت می کنه هی قطع میشه ) ای بابا چرا اینقدر گوشیت روش خش افتاده ( اپل همینجوریه دیگه ) این بازی رو تا حالا بازی کردی ؟ اینو چی ؟ اینو چی ؟ ( نه ) چرا ؟ ( باید ببرم برام بریزم خودم نمی تونم . ) ای بابا این بازی خیل یحال میده ( نمی دونم بردم برام بریزن گوشیم بریک شد) این سیری چیه روشنش می کنی ببینیم ( بلد نیستم باهاش حرف بزنم ) می گم این تنظیمات دوربین گوشیت کجاست؟ ( نداره فقط فلاش و HDR رو می ونی دستکار یکنی ) چرا اینقدر شارژش زود تموم میشه ( به خاطر جیل بریک و آنلاک هست مرده بهم گفت ) خوب برنامه چی ؟ ( نمی دونم چیا اصلا داره این هایی که تو روی گوشیت داره مال منم داره ببرم بیرون بریزن روش ) خودت نمی تونی تو خونه بریزی ؟ ( نه نمیشه به کامپیوترم راحت وصل نمیشه ) پس با گوشیت چی کار می کنی ( زنگ می زنم ، SMS می دم ، عکس می گیریم و فیلم و آهنگ گوش می دم ) خوب واسه این کارا یه گوشی 300 تومنی هم می تونستی بخری چرا این همه پول دادی ( بابا اپله کلاس داره