خانهاخبار
تخفیف ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان

تخفیف ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان

همراه اول در ماه مبارک رمضان در قالب طرح 55+5 به مشترکین خود تا 55 دقیقه مکالمه رایگان هدیه می دهد.
۱۳۹۱/۵/۳

 همراه اول در ماه مبارک رمضان در قالب طرح 55+5 به مشترکین خود تا 55 دقیقه مکالمه رایگان هدیه می دهد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران: مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان از تاریخ 31 تیر تا 28 مرداد ماه می توانند در مکالمات طولانی تر از 5 دقیقه، 55 دقیقه بعدی رایگان مکالمه کنند.

 بر اساس طرح 55+5، ثبت نام با ارسال یک پیامک بدون متن به 8055 انجام می شود. در این طرح، مکالمه رایگان صرفاً برای مکالمات درون شبکه (به همراه اول و یا تلفن ثابت) در نظر گرفته شده و مکالمات خارج از شبکه (به ایرانسل، تالیا و ...)، رومینگ بین الملل، مکالمات خارجه و سایر سرویس های همراه اول طبق تعرفه های جاری محاسبه می شود.

 طبق طرح مذکور، در هر تماس درون شبکه، در صورت مکالمه بیش از 5 دقیقه، فقط هزینه 5 دقیقه ابتدایی محاسبه شده و پس از دقیقه پنجم تا 55 دقیقه بعدی مکالمه رایگان است.

 طرح 55+5 تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته را در بر می گیرد و مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول در مدت اجرای طرح می توانند برای اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده، عدد "1" را به 8055 پیامک کنند.

 مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح به پایگاه اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
امروز خب 31 تیر هست دیگه من عدد 1 رو فرستادم به 8055 جواب داد که مهلت شما تمام شده منتظر طرح های آتی باشید

saba2joon

۱۳۹۱/۵/۱۰
سلام قسمت مقایسه و حتی ارتباط با ما تو سایتتون کار نمیکنه واسه همین مجبور شدم اینجا نظر بدم!!راه دیگه ای نبود!! وقتی دوتا یه سه تا گوشی رو انتخاب میکنم دیگه هیچ اتفاقی نمیفته و مقایسه هم نمیکنه... دکمه ای هم نداره که بزنم!!!! چرااااااا؟

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۰
این طرح برای هر بار تماس هست نه فقط یک بار تماس. من خودم 5 روز هست دارم از این طرح استفاده میکنم و در هر بار تماس فقط هزینه ی 5 دقیقه ی اول ازم کم میشه. با این طرح توی ماه رمضان استفاده از همراه اول برای مکالمه های طولانی خیلی به صرفه تر از ایرانسله.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۹
آقا این طرح فقط واسه یه بار تماس بیشتر از 5 دقیقه قابل اجراست یا هر تماسی که بیش از 5 دقیقه باشه ؟

مهمان

۱۳۹۱/۵/۹
سلام کسانی که میخواهند از شر اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل راحت شوند عدد 2(انگلیسی)رابه 5005 اس ام اس کنند من امتحان کردم و برای همیشه راحت شدم بای