خانهاخبار
چه کسی از دعوای بین اپل و سامسونگ سود می برد؟

چه کسی از دعوای بین اپل و سامسونگ سود می برد؟

۱۳۹۱/۵/۲

به گزارش شرکتی که از دعوای میان دو کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی های تلفن همراه سود می برد شرکتی نیست جز شرکت ال جی.

 

image

این دعوا بین دو شرکت اپل و سامسونگ باعث شده است تا اپل به فکر مستقل تر شدن ازسامسونگ بیافتد.

 

اکنون شایعات زیادی وجود دارند که که اپل قصد دارد تولید نمایشگرهای iPad Mini خود را که به اندازه ی 7.85 اینچ خواهد بود به شرکت ال جی واگذار کند. همچنین احتمال دارد که سفارشات صفحه نمایش آی پد جدید نیز به ال جی واگذار شود با توجه به این موضوع و با توجه به اینکه به نظر می آید که اپل تعداد زیادی از دستگاه جدید خود یعنی آی پد مینی را به فروش برساند بنابراین سود زیادی نصیب ال جی خواهد شد.

 

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش های مسطح است و بعد از آن ال جی و شرکت تایوانی  Chimei Innolux قرار دارند اما ال جی امیدوار است تا بتواند با استفاده از دعوای بین اپل و سامسونگ این فاصله را که با سامسونگ دارد تا آنجا که ممکن است کم کند.

 

منبع : Digitimes

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (108 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۷
بهترین صفحه نمایش رو دارهNOKIA 1100 من LG و SAMSUNG خریدم گاه بدرد نمی خورند همون گوشی های قدیم سیب گندیده هم خریدم حالم بهم خورد

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۶
samsung vs apple LG :D

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۲
اخه سیب گندیده کجا سامسونگ کجا

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۲
نه سامسونک نه اپل فقط GLX خودمان

مهمان

۱۳۹۱/۵/۹
چرا خالی می بندید؟! وقتی اطلاع ندارید دروغ نگید، من الان روزه هستم و نمیتونم دروغ بگم، در سال 2011 به ترتیب گوشی ها از لحاظ سه حالت صفحه نمایش و در سه خاصیت تست شدند و اول از همه دوگوشی LG OPTIMUS BLACK و NOKIA N9 و پس از آن ها دو گوشی IPHONE 4S و LG OPTIMUS 2X دوم و سوم گوشی هایOPTIMUS BIG , SII , OPTIMUS 3D بودند، اگر باور ندارید مقایسه صفحه نمایش گلگسی اس 2 و ال جی اپتیموس بیگ رو تو آپارات ببینید، دو گوشی ال جی اپتیموس بلک و نوکیا ان9 به دلیل خاصیت NOVA در صفحه IPS LCD خود اول شدند و گوشی های بعدی به جز گلگسی اس2 هم از همین نوع صفحه استفاده می کنند که به همین دلیل در شفافیت و وضوح و کیفیت تصویر مقام دوم رو کسب کردند، بی خودی نگید نمایشگر اس 2 بهتر از بقیه بوده، همین الان هم صفحه نمایش LG OPTIMUS 4X HD به دلیل استفاده از صفحات TRUE HD-IPS LCD در بنچمارک ها بر تمامی گوشی های موجود از جمله اس3 و وان ایکس پیروز شد و لغب بهترین صفحه نمایش گوشی نصیب این گوشی شد، حالا من مطمئنم اپل با این انتخاب دوباره پیروز میدان خواهد شد، اپل شرکتی نیست که به این راحتی ها بیگدار به آب بزند و همیشه بهترین انتخاب هارو داشته . . .