خانهاخبار
کدام گوشی های سامسونگ بروزرسانی آب نبات ژله ای را دریافت خواهند کرد؟

کدام گوشی های سامسونگ بروزرسانی آب نبات ژله ای را دریافت خواهند کرد؟

۱۳۹۱/۵/۲

به گزارش سامسونگ اعلام کرده است که مشغول کار بر روی آندروید 4.1 یا همان آب نبات ژله ای برای بروزرسانی گلکسی اس 3 می باشد و احتمالا این بروزرسانی در ماه آگوست ( مرداد ) یا سپتامبر ( شهریر ) عرضه خواهد شد.

 

همچنین سامسونگ در حال آماده سازی یک بروزرسانی برای گوشی گلکسی اس 2 خود می باشد و گفته می شود که آزمایشات اولیه بر روی این گوشی با موفقیت انجام شده است، هنوز خبر ها برای S2 قطعی نیستند اما اگر این بروزرسانی برای S2 ارائه شود این بروزرسانی بعد از بستنی حصیری می تواند دومین بروزرسانی بزرگ برای این گوشی باشد.

 

همچنین این کمپانی ذکر کرده است که دارندگان گلکسی نت نیز شاید این بروزرسانی را دریافت کنند و سامسونگ قصد دارد که بروزرسانی آب نبات ژله ای را برای تمام گوشی های پر قدرت خود ارائه کند.

 

image

 

در این گزارش نامی از گوشی های دیگری که احتمال دارد بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت کنند به میان نیامده است اما گلکسی اس 3 به طور حتم این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد.

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (74 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۴
بهترین گوشی واسه ایران نوکیا ان8 واقعا کیفیت عالی داره درسته به پایه گوشیهای اندرویدی نمیرسه

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۰
Ridam dahane har chi tarafdare APPLE e apple i ha oghde i hayee bish nistan akhe badbakhta age apple mitoonest az samsung behtar bezane alan gooshim midad nemizasht bazar dast e samsung biufte na in ke 6 mah bad bede biroon

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۰
az gsII be be gsIIiG. are dada oomade apdatesh faghat farci suport namicone.samsung az kheyli lahaz be apple bartari dare va az chand lahaz na.vali man ke tarafdare sami joonam.samsung karet doros

rimasp

۱۳۹۱/۵/۸
سلام به خانمها و آقایون هر کسی برای انتخاب گوشی یه ملاکی داره : مثلا زیبایی، کارایی، سبکی، طول عمر باتری، قدرت، سرعت و خیلی چیزای دیگه. اما حقیقتش اینه که تو ایران سامسونگ بیشترین و بهترین گوشیهای موبایل رو مطابق با همه ی سلیقه های مردم داره. فقط کسانی که " تعصب " الکی به خرج میدن نمی تونن این پیشرفت بزرگ سامسونگ رو ببینن.

miami2011

۱۳۹۱/۵/۸
اولا سامسونگی هستید دیگه.شعورتون در همین حده دوما من دارم در مورد 4اس و اس3 حرف میزنم نه آیفون 4...(بی سواد) سوما اونجایی که بدنه پشت آیفون شکست ندیدی تا چه ارتفاعی پرتش کرد بالا؟حداقل دوبرابر اس3 پرتش کرد بالا بعدشم اون بدنش بود.بدنه مهمتره یا صفحه نمایش؟؟؟ صفحه نمایش اس3 که تو 2تا از آزمایشاش شکست.4اس که از هر سه تاش سربلند بیرون اومد... حالا کدوم مقاوم تره؟؟