خانهاخبار
تاثیرگذارترین گوشی هوشمند در تبلیغات موبایلی از دید شرکت اپرا

تاثیرگذارترین گوشی هوشمند در تبلیغات موبایلی از دید شرکت اپرا

۱۳۹۱/۴/۳۱

شرکت اپرا صاحب مرورگر محبوب اپرا اولین گزارش خود در مورد وضعیت تبلیغات موبایلی را در سه ماهه دوم سال 2012 ارائه کرده است .

 

بر طبق این گزارش آی او اس اپل موثرترین سیستم عامل برای تبلیغات موبایلی است،در سه ماهه دوم سال میزان سود دهی اپل بابت هر هزار مشاهده  تبلیغ، 2.85 دلار و آندروید 2.10 دلار بوده است.

 

در حالی که اپل و گوگل بر سر رتبه ی اول با یکدیگر در جنگ هستند ریم،سیمبین و ویندوز فون با وضعیت بسیار بد در رتبه های بعدی قرار دارند،این ارقام برای ریم 0.64 دلار و سیمبین 0.59 دلار و ویندوز فون 0.2 دلار بوده است.

 

image

 

در کنار سیستم عامل فاکتورهای دیگری نیز در این امر تاثیرگذار بوده اند یکی از این گزینه ها صفحه نمایش بزرگتر است که شانس بیشتری را برای دیده شدن تبلیغات فراهم می کند، همچنین در این گزارش آمده است که آیفون بیشترین سهم را در تبلیغات موبایلی داشته است که این سهم برابر با  43.54 %  از کل این سود بوده است.

 

منبع : opera

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۶
دوباره مینویسم تا چشم برند بی کیفیت سامسونگ دربیاد! نظر منطقی بنده: اولا اپل خوبه اما سیستم عامل آندروید وسیع ترو کامل تر هست و نرم افزار بیشتری در اختیار کاربراش میذاره و این یعنی رفع تمامی نیاز های سیستمی، ثانیا کی گفته آندروید=سامسونگ؟! اولین گوشی آندرویدی رو که ال جی ساخته و اولین بار 3 یا 4 سال پیش از گوگل خریداری کرده، اما اون موقع آندروید طرفداری نداشت، در کل نمیدونم سامسونگ کجای این مسئله است! الن قوی ترین پشتیبانی نرم افزاری مربوط به اچ تی سی و ال جی و اپل و بیشترین پشتیبانی سخت افزاری مرتبط با اپل و ال جی و اچ تی سی و سونی هست، حالا دلیل معروفی سامسونگ فقط و فقط تبلیغات و انواع تولیدی فراوان هست و الا تا دو سال پیش کی سامسونگ رو آدم حساب میکرد؟! حالا اومده و خودشو قاتی کرده! در ضمن گوشیهایی مثل ال جی و اچ تی سی هیچ احتیاجی به اپرا ندارن چون مرورگر اینترنتی خودشون واقعا از امثال اپرا قوی تر و کامل تر هست، حالا یو سی چون vpn داره یه چیزی . . . سامسونگ خوبه اما فقط در رزولوشن تلویزیون! تازه تو کیت و اجزای TV هم بی کیفیته!

مهمان

۱۳۹۱/۵/۴
Man alan HTC one x daram ghablesh iPhone 4s dashtam be nazare man iphon behtarin goshiye donyast vali na tu Iran tu Iran faghat android behtarine vali ba in Hal age iphon 5 biyad aval az hame khodam mikharam chon vaghti iphono migiri dastet behtarin hes behet dast mide

مهمان

۱۳۹۱/۵/۴
اون اقایی که نوشته نظر منطقی بنده باید بگم که فقط جوک نوشته بود.این اقا فقط 1 دلاله مغازه دار هست که اینقدر ابر برندی مثل سامسونگ فروشش رو کم کرده که داره از حرصش جوک میگه.از ال جی تعریف میکنه.هههه.ال جی اشغاله به تمام معنا هست.هیچ کس طرفش نمیره از بس گوشیاش بدرد نخور هستو نه امکانات درستی داره نه کیفیت خوبی داره.اصلا ال جی قابل مقایسه نیس بین گوشی های هوشمند.اپل که هر چی داره از سامسونگ هست.صفحه نمایش پردازنده و...از زمان فوت استیو جابز هم روز به روز داره افول میکنه مثل گندی که با ایفون 4اس و نیو ایپد زد با اون همه مشکل سخت افزاریو نرم افزاری کلا برند مونتاژ کار هست.اچ تی سی هم که معروف هست به کارخونه ای که همه محصولاتش اسکی از سامسونگ هست.مثل سنسیشن از اس2.اچ تی سی همش میخواد بگه که از سامسونگ کم نمیاره ولی هنوز خیلی مونده به سامسونگ برسه.فقط هسته اضافه میکنه و هیچ نواوری تو گوشیاش نمیذاره.ولی سامسونگ سالیان درازه که داره برترین گوشیاش جهانو میده که تواین 3سال جوری پیشرفت کرده که با احتلاف بسیار زیاد از اپل و اچ نی سی در رده اول هست.نواور ترین و با کیفیت ترین وپر امکانات ترین برند سامسونگ هست که تو همه رده بندی های دنیای موبایل در جایگاه اول هست.در ضمن اپل و اچ تی سی گوشیاشونو میدن به چین.ولی سامسونگ کاله کره هست و البته بعضیاش هم چین.سامسونگ مشتری مدار ترین برند هست که به ما ایرانیا احترام میذاره نه مثل اپل که رسما میاد به ایرانیا توهین میکنه و پافشاری هم میکنه.یکم هر کی غیرت داشته باشه اصلا نباید طرف اپل بره.سامسونگ تو برترین برند موبایل در جهانی که این همه پیشرفت با وجود تو شده است

مهمان

۱۳۹۱/۵/۴
این یارو طرفداره اپل چقدر خنده داره.دیگه نبینم چوک نوشتی.طفلک از بیکاری چقدر به خودش فشارا ورده.از دوست عزیزی که جواب دندان شکنی به اون یاروی 20 خطی دادن تشکر میکنم.چون برام خیلی مفید بود

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳
آندروییدیه سیستم عامل راحته واسه همه ی کاها میانبورداره ولی کلااسمات فون هاتوایران به درد نمیخورن.