خانهاخبار
میزان حافظه داخلی تبلت نکسوس تنها 5.92 گیگابایت

میزان حافظه داخلی تبلت نکسوس تنها 5.92 گیگابایت

۱۳۹۱/۴/۱۹

همه ما می دانیم زمانی که می گویند یک دستگاه 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد در اصل میزان در دسترس بودن حافظه داخلی کمتر از 8 گیگابایت خواهد بود و این به علت وجود فابل های سیستمی و موارد دیگر است،اما در مورد تبلت نکسوس این میزان حافظه خیلی کمتر از آن چیزی است که باید باشد.


به گزارش میزان حافظه در دسترس برای برنامه ها،عکس،موزیک و موارد دیگر در مدل 8 گیگا بایتی این تبلت تنها 5.92 گیگابایت است.

 

image


به طور عادی این موضوع زیاد مهم نمی باشد اما وقت این موضوع اهمیت پیدا می کند که بدانیم تبلت نکسوس از درگاه حافظه MicroSD پشتیبانی نمی کند و شما نمی توانید حافظه ذخیره سازی آن را افزایش دهید.


اما اگر صادقانه به موضوع نگاه کنیم خواهیم توانست با این موضوع کنار بیاییم زیرا شما تنها 184 دلار برای این تبلت می پردازید که این بسیار قیمت مناسبی برای یک تبلت است.


اما اگر نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارید می توانید با هزینه ی 50 دلار اضافه مدل 16 گیگابایتی این تبلت را تهیه کنید.

 

منبع: landofdroid

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۹
من نمیدونم چرا باید اینقدر ما تو ایران پول زور بدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببنید 199 دلار رو با دلار 2000 تومن که هیچ ! 2500 تومن هم نمیدن ! دیگه حرام خوری شده ارزش !!!!!!!!

Symbian_User

۱۳۹۱/۴/۲۱
بالاخره به حرف ما گوش کردن و یه بررسی تخصصی جدید گذاشتن!!! جای تعجب داره

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۱
آخه با این 5.5 گیگ چه کاری میشه کرد اینا هم خودشونو مسخره کردن

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۱
بد نیست بدونین حتی اچ تی سی وان ایکس هم 32 گیگش فقط 26 گیگ قابل استفاده داره که واسه آیفون هم صدق میکنه و اس 3 هم 16 گیگش 12 گیگ قابل مصرف داره پس به نظرم درست نیست که یه دستگاه به خصوص رو واسه یه ایراد همگانی تخریب کنید نه؟

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۱
قیمت این تبلت برای پیش فروش 199 دلاره نه 184 دلار. ضمنا شما میتونید برای ظرفیت بیشتر هزینه کنید. هرکس مطابق با نیازش کالارو میخره. همه نمیخوان بازیا اچ دی روش بازی کنن یا بشینن باش فیلم ببینن. کارایی یک تبلت چیزای مهمتری از این موارده. لطفا دست از سر گوگل بردارین یا بیشتر در موردش مطالعه کنین تا معنای واقعیه تکنولوژیو درک کنین.