خانهاخبار
نتایج یک آمار جالب توجه: مهمترین نقطه ضعف های داغ ترین تلفن های روز جهان

نتایج یک آمار جالب توجه: مهمترین نقطه ضعف های داغ ترین تلفن های روز جهان

۱۳۹۱/۴/۱۹

image

فیکسیا یک سرویس آنلاین است که با هدف کمک به مردم برای رفع مسائل مربوط به وسایل ارتباطات اجتماعی طراحی گردیده. از این رو، این شرکت قادر به جمع آوری مقدار زیادی از داده های جالب توجه برای هر محصول شده است از جمله این دست آوردها می توان  به این موضوع اشاره کرد که این شرکت توانسته دریابد که بزرگترین مشکلات کاربران  با هر محصول کدام است. در گزارشی که اخیرا  توسط این شرکت منتشر شده  5 مشکل عمده افراد با 6 محصول برتر تلفن های همراه از جمله سامسونگ گلکسی اس 3، اپل آیفون 4 اس، سامسونگ گلکسی نکسوس، بلکبری کرو (Curve) ، اچ تی سی تیتان2، و نوکیا لومیا 900 به صورت دسته بندی شده مورد بررسی قرار گرفته.

در این بررسی 5 مشکل عمده به حالت در صدی تقسیم شده و مشخصا موردی که از درصد بالاتری برخوردار است مشکل شماره یک آن به حساب می آید در آغاز گلکسی اس 3 را مورد بررسی قرارخواهیم داد که در آن 50 در صد کاربران فیکسیا از کارکرد ضعیف میکروفن آن گله داشتند، 15 درصد  از طول عمر باتری ، 15 درصد با داغ شدن دستگاه ، 10 درصد با مشکلات اینترنتی و 10 درصد مابقی از موارد دیگر آن گلایه داشتند.
لیست شکایات از آیفن 4 اس بدین شرح است:45 درصد با طول عمر باتری مشکل داشتند، 20 درصد نمی توانستند به وای فای متصل شوند، 15 درصد با اتصال بلوتوث و  10 درصد مابقی با مسائل دیگر آن مشکل داشتند.
مشکلات گلکسی نکسوس تا حدی شبیه به گلکسی اس 3 است 55 درصد گفته اند که میکروفن این گوشی به درستی عمل نمی کند. 20 درصد شکایات در ارتباط با طول عمر باطری بود، 10 درصد افراد نیز نمی توانستند به وای فای متصل شوند، 10درصد هم اعتقاد داشتند که کارایی کلی گوشی ضعیف است، و 5 درصد مابقی از مسائل دیگر آن گلایه داشتند.

عمده مشکلات مشتریان بلکبری کرو(Curve) بدین شرح است: 40 درصد افراد خاموش روشن شدن سر از خود را گزارش کرده اند ، 20 درصد شامل خطا های نرم افزاری( که البته خاموش و روشن شدن خودکارنیز می تواند به خاطر این موضوع باشد و در زیر گروه این بخش قرار گیرد)، 20 درصد دیگر هم چندان رضایتی با تعداد ابزار های آن نداشتند، 10 درصد هم با خطا های کارت حافظه مشکل داشتند، و 10 در صد هم موارد دیگر را گزارش کردند.

طبق این بررسی 35 درصد کاربران اچ تی سی تیتان 2 از رزولوشن تصویر ابراز نارضایتی کردند، 20 درصد از کمبود ابزارها، 15 درصد از کیفیت دوربین، 15 درصد از طول عمر باتری و15 درصد مابقی از مسائل دیگرآن گلایه داشتند.

و در آخر نوکیا لومیا 900 که 25 درصد کابران فیکسایا از  ته رنگ های بنفش عجیب صفحه گلایه داشتند، 20 درصد با دکمه دوربین ، 20 درصد با کمبود ابزارها، 20 درصد با طول عمر باتری، و 15 درصد مابقی با مسائل دیگرآن مشکل داشتند.

در این رابطه مدیر عامل شرکت فیکسیا اظهار داشت: فیکسیا برای جمع آوری چنین اطلاعاتی درحدود  25 میلیون کاربر و مشکلات و راه حلهای  15 میلیون  محصول را مورد بررسی قرار داده است وی اظهار داشت که با توجه به جو سازی ها ی پیرامون تلفن های هوشمند این موضوع  برای خریداران بسیار مهم است که بدانند که برروی چه محصولی سرمایه گذاری می کنند.   

اگر شما هم یکی از دارندگان این محصولات هستید و با معایب گفته شده موافقید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (118 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱۷
yeki az moshkelate digeye 4s keyfiyate payine durbinesh baraye ax tu shabe,kafiye flash bezani!!

مهمان

۱۳۹۱/۵/۹
دوستان من 4sدارم و تنها مشکلش همینه که دوستون گفت شارجشه وگرنه اگه جیلبیرکش نکنی هیچ مشکلی نداره و کامله من الان دارام این نظر با گوشیم مینویسم و از نظر اینترنت و wifi هیچ مشکلی نداره و من الان v5.1دارم و تو این ورژن کی بوردش دیگه عربی نیست و فارسی کامله و ایرادی نداره فقط وقتی جیلبیریکش کردم بعضی وقتا میره رو safe mod که اینم یکی از معایب جیلبیریکه

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱
salam,4s ye badi dare oonam ine ke motadet mikone va nemitooni gooshie digei dastet begiri

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۹
سلام آقایون دقت کنید! مشکلات گوشی ها همه از جانب سازندگان است حالا به اپل دقت کنید مشکلاتش از بی سوادی کاربرانه نه ساخت گوشی سامسونگ تو برو یخچالت رو بساز تو رو چه به گوشی های هوشمند استیو جابز مغز متفکر دنیای فناوری فکرش برای ده ها سال آینده بود اما سامسنگ فقط جلوی پای خودشو میبینه

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۸
s3 بخرم یا 4s