خانهاخبار
شکستی دوباره برای سامسونگ در ماجراهای دعوای حقوقی این شرکت با اپل

شکستی دوباره برای سامسونگ در ماجراهای دعوای حقوقی این شرکت با اپل

۱۳۹۱/۴/۱۹

 

دادگاهی در آمریکا با درخواست شرکت سامسونگ برای لغو ممنوعیت فروش تلفن‌های هوشمند گالاکسی مخالفت کرد. 
 
به گزارش ایسنا، لوسی کوه، قاضی دادگاه در بخش سن خوزه ایالت کالیفرنیا گفت که درخواست شرکت سامسونگ برای لغو دستور روز ۲۶ ژوئن امسال مبنی بر ممنوعیت فروش سامسونگ گالاکسی ۱۰.۱ وارد نیست.
 
این حکم در حالی صادر می‌شود که شرکت‌های سامسونگ و اپل رقابت تنگاتنگی در بازار تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند جهان دارند و در ۱۰ کشور جهان جنگ قانونی علیه یکدیگر به راه انداخته‌اند.
 
شرکت اپل سال گذشته از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده و این شرکت کره‌ای را به کپی‌برداری از آی‌فون و آی‌پد متهم کرد. سامسونگ نیز این اتهامات را رد کرده و بر علیه اپل شکایت کرده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (87 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۷
سامسونگ فقط کپى مىکنه .تا الان برنامه اى درست نکرده فقط کپى ................ⓒⓞⓟⓨ.......

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۵
سودشو اونا میبرن دعواشو ما میکنیم.چه فرقی میکنه که کی بهتره؟!!!!!!!! ایا هیچکدوم اینا به فکر من و شما هستن؟!!! اخرش تمام پولهای مردم دنیا میره توی جیب صهیونیستهای بیشرف عوضی و فرقی هم نمیکنه SAMSUNG باشه یا Apple یا هر شرکت کوفتیه دیگه.....پس بهتره خودمونو به خاطر اونا هلاک نکنیم دوستان

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۵
والا نظری ندارم

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۵
خانوما و آقایون،سر چی بحث میکنید.2تا شرکت دارن سودشونو میکنن. این جنجالا هم برا اینه که سر ماهارو گرم کنن تا همیشه ورد زبونا باشن تا بیشتر سود کنن.شما نمیتونید بگید کدوم بهتره چون سبک این دو با هم فرق داره.اون آندروید اونم IOS.پس یه سلیقه آندروید میپسنده یه سلیقه هم ios .!!!

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۴
مهمترین چیز کیفیت و کاراییه که سامسونگ بیشتر داره