خانهاخبار
Galaxy SIII تلفن همراه المپیک لندن شد!

Galaxy SIII تلفن همراه المپیک لندن شد!

۱۳۹۱/۴/۱۶

شرکت سامسونگ و VISAدر اطلاعیه‌ای مشترک از Galaxy SIII بعنوان گوشی المپیکی سامسونگ برای بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2012 لندن یاد کردندبدین منظور تعداد محدودی از این مدل مجهز به برنامه پرداخت شرکت VISA موسوم به VISA PayWave برای ورزشکاران و دیگر معرفی‌کنندگان هر دو شرکت سامسونگ و VISA در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، نمایش اپلیکیشن PayWave بروی Galaxy SIII از طریق کیوسک‌های مختلف از دیگر برنامه‌های مشترک سامسونگ و VISA در در جریان بازی‌های المپیک است.

تکنولوژی NFC بکار گرفته شده در Galaxy SIII امکان پرداخت از طریق 140,000 پایانه بدون نیاز به تماس مستقیم را در جریان بازی‌های المپیک در انگلستان فراهم می‌آورد.

Bill Gajda مسئول جهانی تولیدات پرتابل در مجموعه VISAاز Galaxy SIII با فناوری NFCبعنوان بخشی از یک تحول گسترده یاد نمود که شیوه خرید، پرداخت و فروش در سرتاسر دنیا را با تغییر روبرو خواهد کرد. بگفته این مسئول در تابستان امسال، افق پرداخت‌های مالی از طریق گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و کامپیوترهای PC با مدیریت کامل کاربر بروی هزینه‌ها نمایان می‌شود و با نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر VISA به اهداف خود در این زمینه باهمکاری شرکت سامسونگ توجه جهانیان را بیش از پیش به این مقوله در بازی‌های المپیک 2012 لندن جلب خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۹
هم سامسونگ ، هم آيفون ، زاخار هستن . فقط HTC .

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۴
خدایی همیشه خبرارو میخونید؟همیشه و همه جا سامسونگ اول هست.تو رده بندی گوشی ها..تو باطری..تو پردازنده..تو صفحه نمایش و...تو هر چی ببینی سامسونگ اول هستو برندایی مثل اپلو اچ تی سی رو تحقیر کرده.از نوکیا اسم نبردم چون اصلا ارزش نداره.سونی هم که خزه.سامسونگ همیشه نواور بوده.مثل اس3 که دنیای فناوری اطلاعات جهان رو دگرگون کرد....فقط سامسونگ اس3 گوشی سال 2012

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۲
باید منشیهاشون لایو, ( اس ویس و سیری)مناظره کنن تا ببینیم کدوم بهترن. به هر حال اگه فهمیده باشید اونا زمانبندی دارن تا جلوی فروش (یا فشار) هم و نگیرن.آره جونم برو کار کن گوشی خوب بخربعضیا با پول باباشون گوشی میخرن یه ضرب المثل چینی میگه:.با زحمت خودت باشه هر گوشی ای با ارزشه0

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۹
تا چش حیوداش دراد

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۹
فقط سامسونگ فقط سامسونگ من كه عاشقشم اپل بره جلو بعد بيا عقب بوق بزنه