خانهاخبار
سرانجام مرورگر کروم برای آی او اس عرضه شد

سرانجام مرورگر کروم برای آی او اس عرضه شد

۱۳۹۱/۴/۸
سرانجام مرورگر کروم برای آی او اس عرضه شد
 
چه کسی گفته که کنفرانس توسعه دهندگان گوگل یک واقعه بزرگ برای آی او اس نیست؟
 
به گزارش گوگل بیان کرد که مرورگر کروم خود را برای آی او اس عرضه کرده است.
 
 
image
 
 
حافظه ذخیره سازی آن لاین گوگل قبلا به لیست برنامه های آیتونز اضافه شده بود و از امروز نیز مرورگر کروم برای دانلود در فروشگاه آیتونز اپل قرار گرفته است.
 
حافظه ذخیره سازی ابری گوگل یا همان Drive با آیفون، آی پد و آی پاد تاچ هایی که سیستم عامل آی او اس 5 به بعد را دارند سازگار است و کاربران 5 گیگابایت فضای مجانی در اختیار دارند که با پرداخت هزینه می توانند این فضا را افزایش دهند.
 
اما گوگل کروم برای آیفون و آی پد هایی در دسترس است که سیستم عامل آی او اس 4.3 به بعد را در خود دارند،این مرورگر کروم قابلیت همگام سازی با نسخه مرورگر کروم رایانه شما را دارد بنابراین تمام تاریخچه جستجوها و صفحاتی که شما در رایانه خود به عنوان صفحات مورد علاقه ی خود قرار دادید در اینجا نیز مشاهده خواهند شد.
 
منبع: Gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۷
چطور اپل میگه اندروید گوگل بده ولی FIRE FOX خوبه؟مگفایر فاکسم گوگل نزده؟

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۲
اپل به ۳ دلیل از فلش استفاده نمیکنه، جلو گیری از هرزه نگاری، ۲، اینکه فلش کمپانی ادوبی دارتی باگ هایی هست که باعث راحت تر حک شدن میشه، ۳-به رئیس کمپانی ادوبی نمیشه اعتماد کرد چون همه اسرار اپل را در اختیار دیگران میزاره

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۱
سرعتش فوق العاده ست !‌ حتی از سافاری هم بهتره

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۰
گوگل اگه میتونست از فلش پشتیبانی کنه تو ابنباتش استفاده میکرد خوبه همین خبر پایینی نوشته ابنبات از فلش پشتیبانی نمیکنه این مرورگرشو بزنه تو سرش اگه مرورگری اومد که از فلش پشتیبانی کنه ارزش نصب داره وگرنه سافاری سالار همه مرورگراس

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۰
دوستی که میگی هنوز برات نامغلومه که چرا اپل از فلش پشتیبانی نمیکنه ! اگه اخبارو دنبال کنی حتما فهمیدی که آندروید هم از این به بعد از فلش پشتیبانی نخواهد کرد !! این است دور اندیشی اپل و اسرارش برای خذف فلش !