خانهاخبار
دو گوشی نوکیا لومیا 710 و لومیا 800 بروزرسانی جدید دریافت کردند

دو گوشی نوکیا لومیا 710 و لومیا 800 بروزرسانی جدید دریافت کردند

۱۳۹۱/۴/۸

دو گوشی نوکیا لومیا 710 و لومیا 800 بروزرسانی جدید دریافت کردند


به گزارش نوکیا در وبلاگ خود اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی را برای دو گوشی لومیا 710 و لومیا 800 خود آغاز کرده است،این بروزرسانی چندین ویژگی جدید شامل اشتراک گذاری اینترنتی و برگرداندن صفحه گوشی در حین تماس و قطع صدای زنگ را در بر می گیرد.

 

image


کاربران این دو گوشی اکنون می توانند داده های 3G خود را توسط  Wi-Fi با 5 دستگاه دیگر به اشتراک بگذارند و با قابلیت بچرخان و ساکت کن،کاربران می توانند صفحه ی گوشی خود را به سمت پایین چرخانده و صدای تماس های ورودی و زنگ های هشدار را قطع کنند.


هنوز تمام نشده است،این بروزرسانی همچنین به کاربران اجازه می دهد تعدادی برنامه جدید نوکیا را از ماه آینده از فروشگاه ویندوزفون دانلود کنند.


یکی از این برنامه ها Camera Extras است که قابلیت های دوربین را برای گوشی های هوشمند افزایش می دهد.


بروزرسانی برنامه تنها برای گوشی های لومیا 710 و لومیا 800 است که سیستم عامل ویندوزفون 7.5 را دارند.کاربران می توانند با اتصال گوشی خود به رایانه و استفاده از برنامه های Zune در ویندوز و برنامه ی مخصوص ویندوزفون 7 در مک این بروزرسانی را دریافت کنند.

 

منبع : engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۴
نوکیا از همهی تولید کنندگان بهتره برعکس بعضی ها

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۲
برادران متعصب، بابا نوکیا روی 5800 قابلیت turn to mute رو ارائه کرد. میتونید یک گوشی قبل از 5800 نام ببرید که این قابلیت رو داشته؟ خجالت هم خوب چیزینه. حالا خوبه هم اپل و هم سامسونگ دارن کلی از تکنولوژی نوکیا استقاده می‌کنند. این قابلیت با این آپدیت روی ویندوز فون امومده وگرنه از قبل روی گوشی‌های سمبیان نوکیا بود.

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۱
نوکیا داره در جا می زنه باید یکاری کنه کسی دور سامسونگ نره دیگه

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۰
این کارو نمیکرد میخواست چیکارکنه باباویندوزو شروع کن دیگه

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۰
این گوشی های نوکیا خیلی مسخره ست من که توصیه می کنم هیچکس نخره تا دنیا، دنیا ست فقط اندروید