خانهاخبار
پرندگان خشمگین در رکاب مسابقات فرمول وان!

پرندگان خشمگین در رکاب مسابقات فرمول وان!

۱۳۹۱/۴/۷

 

چندی پیش اخباری منتشر شد که نشان می داد روویو سازنده سری بازی پرندگان خشمگین در حال ساخت یک سری جدید این بازی و البته این بار تحت وب است.
 
image
 
 
به گزارش فارنت، حالا این شرکت این بازی به افتخار قهرمان فرمول وان خود هیکی کوالانین  با نام Angry Birds Heikki ارائه کرده است که از طریق مرورگرهای اینترنتی در دسترس کاربران خواهد بود.
 
شما در ابتدای ورود به صفحه وب سابت بازی باید ثبت نام کرده تا اجازه بازی به شما داده شود تا بتوانید به بازی کردن با پرندگان خشمگین دوست داشتنی با تم مشهور قرمز فرمول وان بپردازید.
 
این بازی دارای ۱۲ مر حله است و شما باید یک مرحله را کامل کنید تا وارد مرحله بعدی شوید تا ۳ ستاره را کامل دریافت کنید.
 
دوستان عزیز می‌توانند از این جا وارد این بازی تحت وب شوند که طبق معمول برای کاربران عزیز پارسی زبان غیر قابل دسترس است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۹
چرا وقتی به چیزی که دوست دارید نمی رسید یا وقتی که به علت مشکلات سیاسی بین کشورها به بعضی از چیزها دسترسی ندارید و یا بعضی وقتا که وسع تون نمی رسه که چیزی رو که می خواید بدست بیارید و ... سریع می رید سراغ عربها و سوسمار خوری و ملخ خوریو ... و طبل گذشته ایران رو می زنید و دم از تمدن و فرهنگ می زنید... منم خودم ایرانی هستم و افتخار می کنیم به خودم، ولی این باعث نمی شه که به بقیه انسانها بی احترامی کنم، همین بی احترامی که بعضی از ایرانی ها به سایر انسانها می کنند بالاترین بی فرهنگیه دوستان درسته که این جا جای این صحبتها نیست ولی ها وقتی که این خورده کاری ها رو درست نکنیم به هیچ جا نمی رسیم

مهمان

۱۳۹۱/۴/۹
what from??????????? dear

مهمان

۱۳۹۱/۴/۹
بالاخره نفهمیدیم از کجا ثبت نام کنیم؟!!

مهمان

۱۳۹۱/۴/۸
وقتی عرب ملخ خور میشه اقا چون پول داره باید برای ما با اینهمه تاریخ و تمدن ممنوع باشه چون ما نتونستیم از امکانات خوب استفاده کنیم

مهمان

۱۳۹۱/۴/۸
hichi azizam taghsire khodemone ke be inja residim 1000ta bala saremon miaranhichki hatta harf ham nemizane