خانهاخبار
وعده های سامسونگ برای جذب دارندگان آیفون

وعده های سامسونگ برای جذب دارندگان آیفون

۱۳۹۱/۴/۷

 

شرکت سامسونگ تسهیلات جدیدی در اختیار کاربران تلفن‌های آیفون قرار داده است تا آن‌ها را به استفاده از تلفن‌های گالاکسی ترغیب کند.
 
به گزارش ایسنا، سامسونگ اعلام کرده است که دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند آیفون اگر به استفاده از تلفن‌های سامسونگ گالاکسی روی بیاورند به آن‌ها برنامه‌های رایگانی می‌دهد تا بتوانند اطلاعات خود را به تلفن گالاکسی منتقل کنند.
 
این شرکت عنوان کرده است که به خریداران تلفن‌های گالاکسی اپلیکیش اندروید Easy Phone Sync را به طور رایگان می‌دهد. این اپلیکیشن قادر است تا اطلاعات مهم را از تلفن‌های آیفون به یک دستگاه اندروید منتقل کند.
 
همچنین این اپلیکیشن می‌تواند اطلاعاتی همچون موزیک‌ها، ویدئوها، پادکست‌ها، تصاویر، شماره تماس‌ها و پیامک‌ها را به راحتی به دستگاه اندروید منتقل کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (50 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲۰
htc اشغاله اولین بود ناکارامد ترین بود

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۲
سلام اقایی که می گی سامسونگ مثل لامبورگینیه مثل اینکه اول htc اولین 4هستی رو داد .

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۱
این بچه بازی ها چیه گوشی شناس اگه باشی اول برند بعد برنامه اخه سامسونگ باید بره جارو برقی بزنه ...

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۱
only apple

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱۰
لطفا از جانب کسی اینجا حرفی نزنید. سامسونگ بر خلاف اپی با محدودیت مخالفه و این کارش هم فقط به همین دلیله. اون تبلیغی هم که دوستمون میگن مال ساسونگ نبوده . مال یه شبکه ی خصوصی در اسرائیل بود که برای جایزه گالاکسی تب میداد. و ساسمسونگ بطور رسمی اعلام کرد که اون تبلیغ ربطی به اون نداره. مثلاین میمونه که من برم واسه رستورانم گوشی اپی جایزه بدمو توی غذاهای رستوران سوسک پیدا کنن. این هیچ ربطی به اپل نداره. دوستان با اطلاعات صحبت کنید