خانهاخبار
گوشی های HTC با سیستم عامل ویندوز فون 8

گوشی های HTC با سیستم عامل ویندوز فون 8

۱۳۹۱/۴/۲

برنامه های HTC برای ویندوزفون 8 فاش شد.

 

image


به گزارش 3 مدل گوشی با سیستم عامل جدید ویندوزفون 8 از طرف HTC عرضه خواهند شد.


به همان ترتیبی که HTC برای گوشی های آندرویدی خود سری One را عرضه کرد این کمپانی تایوانی قصد دارد به همین صورت سه مدل ارزان قیمت،متوسط و یک مدل پرچمدار بسیار کامل را به بازار عرضه کند.


مدل ارزان قیمت از این سری مدل ها به نام Rio نام گرفته است این مدل انتظار می رود دارای صفحه نمایش 4 اینچی و دوربین 5 مگاپیکسلی و CPU Qualcomm Snapdragon و رم 512 باشد.


مدل متوسط  این سری به نام  Accord  است که امکاناتی از جمله صفحه نمایش 4.3 اینچی سوپر ال سی دی 2 ، دوربین 8 مگاپیکسلی با  قابلیت ضبط ویدئویی 1080p،پشتیبانی از NFC و CPU دو هسته ای Snapdragon S4 با 1 گیگا بایت رم را خواهد داشت.

 

و در نهایت پرچمدار این سری با نام Zenith قرار دارد که دارای ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش 4.7 اینچی سوپر ال سی دی 2،CPU چهار هسته ای شرکت Qualcomm خواهد بود بقیه ویژگی های این گوشی دقیقا مانند گوشی Accord است.

 

به نظر می رسد که پاییز خوبی در انتظار کاربران ویندوزفون و شرکت HTC است، نظر شما چیست؟

 

منبع: Gsmarena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۲
از نام اندروید میشه فهمید که ان در ان از همون اولشم من از اندروید خوشم نیامد که نیامد و با وین 7.5 کارکردم حرف مرد یکیه . لعنت به اندروید چیزی یکه به سود و منفعت فکر کنه ارزشی نداره و محکوم به زواله . حالا وارد دنیایی تازه تر و وسیعتر ویندوز فون 8 خواهشم شد که تا ویندوز زنده است اینم هست....

مهمان

۱۳۹۱/۴/۵
من با نظر اون دوستمون که گفته دوره آندروید و iOS سر اومده کاملا موافقم.مایکروسافت کولاک کرده میدونید وقتی هسته وین8 با وین فون 8 یکیه یعنی تمام نرم افزارهای سنگین روش نصب میشه.از این گذشته مایکروسافت از Direct-X هم تو وین فون8 پشتیبانی کرده.میدونید این یعنی چی؟یعنی ورود بازیهای با گرافیک قوی و بالا به اسمارت فونها،یعنی خداحافظ آندروید،خداحافظ iOs. جالب اینه که اینترنت اکسپلورر10 که روی وین8 نصبه دقیقا همون هم روی وین فون8 نصبه و تو تست ها تونسته گالکسی اس3 رو هم شکست بده. باید بگم پادشاه دوباره برگشته.من از یوزرهای قدیمی ویندوزموبایل هستم.

مهمان

۱۳۹۱/۴/۵
hamegi shahede marge android va ios khahid bood BE ZOODI !!!

مهمان

۱۳۹۱/۴/۵
h: منم در پاسخ به شما میگم اون موقع ای که اچ تی سی با ویندوز کار میکرد 2 تا سیستم عامل قوی بیشتر نبود ویندوز و سیمبین بود. از وقتی که آندروید اومد همه شرکتا به ویندوز پشت کردن و فقط بفکر سودشون بودن. ولی نوکیا با وضع بدی که داشت باز روی آورد به ویندوز و سراغ آندروید نرفت . اگه می رفت htc سامسونگ و شرکتای دیگه خیلی ضرر میکردن. من بحثم اینجاست. که نوکیا میتونسته مثل شرکتای به سمت آندروید بره و سود خوبی کنه ولی اینکار نکرد حالا به1000 یک دلیلی که داشت. اومد به سمت ویندوز فون و واقعا باید منصف باشیم چون اینکارش بزرگ ترین تبلیغ تو دنیای موبایل برای ویندوز بود. یکی از رکن اصلی رشد ویندوز نوکیا هست ایندو با هم شکوفا دارن میشن نه تنها حالا که ویندوز 8 اومده شرکتا دیگه که فقط بفکر سودشون هستن و از اینکه عقب نمونن دارن برای ساختن گوشی ها ویندوز فون برنامه ریزی میکنن . من واقعا کار نوکیا رو ستایش مینکم چون اگه ویندوز فون قدرتمند شه همه ما از اون بهرمند میشویم هم از دنیای کامپیوتر تبلت و موبایل و ... خدایی خودتون قضاوت کنید اگه نوکیا تو دنیای موبایل نبود فکر میکردین موبایل های الان اینشکلی بودن ؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۴/۵
salam.man khodam htc windows daram kheyli raziam azash ham win sistem amele khoobiye ham htc gooshiye ghavi hastesh . samsong ham dashtam ama samsong kheyli mozakhrafe