خانهاخبار
معرفی تلفن همراه جدید و دوسیمکارته شرکت HTC + عکس

معرفی تلفن همراه جدید و دوسیمکارته شرکت HTC + عکس

۱۳۹۱/۳/۲۵

 

شرکت تایوانی HTC از نخستین گوشی‌های هوشمندش رونمایی کرده که همزمان از دوسیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.
 
image
 
به گزارش دنیای اقتصاد، شرکت HTC برای نخستین بار دو گوشی هوشمندی طراحی و تولید کرده که امکان پشتیبانی از دوسیم‌کارت را به شکل همزمان دارد. Desire VC گوشی جدیدی از تولیدات HTC است که برای یک سیم‌کارت از سرویس‌های شبکه GSM و برای سیم‌کارت دوم از شبکه CDMA پشتیبانی می‌کند.
 
این گوشی همچنین با شبکه‌های چین سازگار است. این گوشی به صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح 800×480 پیکسل تجهیز شده است. با توجه به دوسیم‌کارته بودن گوشی ضخامت کمی هم برای آن در نظر گرفته شده، این گوشی فقط 5/9 میلی‌متر ضخامت و 119 گرم وزن دارد که خیلی متعادل و سبک به نظر می‌رسد. رابط کاربری صفحه نمایش HTC Sense v4.0 است و از تقویت کننده صوتی Beats Audio بهره می‌برد. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است، 512 مگابایت RAM دارد و از اتصالاتGPRS،Wi-Fi، بلوتوث v3.0 و microUSB 2.0 پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی 5 مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با وضوح 1944×2592 پیکسل با زوم خودکار و فلش LED ثبت کرد. در این گوشی دوربین ثانویه وجود ندارد، اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن پشتیبانی از نسخه 4.0 (Ice Cream Sandwich)، پردازنده یک گیگاهرتزی Cortex-A5 و تراشه MSM7227A Snapdragon کوالکام است.
 
Desire V گوشی دیگر HTC از سری دوسیم‌کارته است که از شبکه‌های نسل سوم هم پشتیبانی می‌کند و همه کاربران سراسر دنیا امکان استفاده از آن را دارند و ویژه کشور خاصی طراحی نشده است. این گوشی همانند Desire VC صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح 800×480 پیکسل دارد و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند اما نسبت به گوشی قبلی ضخامت کمتری دارد. ضخامتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده 3/9 میلی‌متر است و به نسبت وزن کمتری هم دارد. جک صوتی 5/3 میلی‌متری، تقویت کننده Beats Audio، 4 گیگابایت حافظه داخلی،‌512 مگابایت RAM، اتصالات GPRS،‌ EDGE، HSPA و Wi-Fi و بلوتوث V 3.0 همه ویژگی‌هایی است که برای گوشی قبلی هم ارائه شده است.
 
دوربین Desire V همانند گوشی قبلی 5 مگاپیکسلی است و قادر است تصاویر را با نشانگذاری زمانی و مکانی ثبت و تصویر ویدئویی ضبط کند. این گوشی از جدیدترین نسخه آندروید پشتیبانی می‌کند و همان یک گیگاهرتز پردازنده و پردازشگر گرافیکیAdreno 200 روی آن تعبیه شده است.
 
 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۹
اچ تی سی سلطان گوشیهاست برای آدمهای با کلاس

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۸
Lotfan har chizi khastin benevisin ye bar bekhoonin aghaioone GSM Emkan dare aslan enghadr nazok kheili bikhial tar az gozashte shodin nebat be chizhaii ke minevisin mani ke har roz site shomaro mikhoondam omran dg page shoma ro baz konam

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۸
ey valll htc mesl yek gorg samsungo dar ham darideh

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۸
قیمتشون حدودا چقده؟ کی میان ایران؟

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۷
دوستان اعداد مربوط به ضخامت گوشیها، برعکس نوشته شدن و منظور از 5/9،عدد 9/5 میلیمتره. یعنی حدود 1 سانتیمترضخامت داره M.N