خانهاخبار
نوکیا ادعا می کند: ما بزرگترین شرکت ارائه دهنده نقشه در جهان هستیم

نوکیا ادعا می کند: ما بزرگترین شرکت ارائه دهنده نقشه در جهان هستیم

۱۳۹۱/۳/۲۰

نوکیا قصد این را دارد که به شما بگوید یکی از بزگترین شرکت های ارائه دهنده نقشه در جهان است که شما نمی دانید. در حقیقت زمانی که شما از این نقشه ها در ماشین،مرورگر و موبایل بهره می برید به مانند یک پادشاهی بر نقشه های دیگر است.

به گزارش جی اس ام، پلتفرم نقشه نوکیا یاهو را پشتیبانی می کند و دیتاهای نقشه ای بینگ مایکروسافت را فراهم می کند. به لطف Navteq که در 2007 خریداری شد نوکیا ادعا می کند که در 80% مدل های نقشه ای حضور دارد.

هانز پیتر بروندمو سرپرست ابداعات منطقه ای و تجاری نوکیا می گوید: ما بزرگترین شرکت ارائه دهنده نقشه در جهان هستیم. آقای بروندمو همچنین اضافه می کند که پلتفرم نقشه های نوکیا بر روی 176 میلیون دستگاه در 196 کشور و به 50 زبان وجود دارد.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۹
پس google map یا google erts هویج هستن

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۵
ادعای درستی هست. n8 دارم و آپدیت blle هم کردم. به جرعت میتونم بگم کامل ترین نقشه داره.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۵
نوکیا بهتره بره بمیره دیگه.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۴
kamelan doroste

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۴
با سلام بطور کلی بگیم ادعاش درسته برای سیستم عامل سیمبین تنها سه برنامه ی نقشه تازه اونم با هدایت گر صوتی داره نام می برم: نوکیا مپ و نوکیا پبلیک ترانسپورت و ان درایو( که از طرف شرکت نویتک برای کلیه سیستم عامل ها ارایه شده) و علاوه بر این ها نوکیا درایو هم برای وین فون موجوده ...در زمینه ی نقشه های دیگر گوگل مپ کامله ولی انلاینه و هدایتگر صوتی نداره و ان درایو هم که عمرا به پای نوکیا مپ برسه (می تونین قابلیه هاشونو مقایسه کنین )