خانهاخبار
تصاویری که محصول اصلی اپل برای کنفرانس روز دوشنبه را لو دادند!

تصاویری که محصول اصلی اپل برای کنفرانس روز دوشنبه را لو دادند!

۱۳۹۱/۳/۲۰

یکی از کاربران اینستاگرام تصویری را در این شبکه ارسال کرده است که کارمندان شرکت اپل را در حال نصب بنری در مرکز نمایشگاهی موسکون نشان می‌دهد و این بنر تائید می‌کند که اپل دوشنبه آینده و در جریان کنفرانس WWDC2012 از iOS6 نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی خواهد کرد.

 

image



بنابر گزارش فارنت، البته پیش از این هم این موضوع تقریبا قطعی شده بود که رونمایی از iOS6 اصلی‌ترین بخش این رویداد سالیانه اپل است همانطور که اپل پیش از این اشاره کرده بود که در خصوص آینده iOS در این رویداد سخن خواهد گفت. بنر در حال نصب همچنین با پیش‌زمینه نقره‌ای رنگ خود این موضوع را خاطرنشان می‌کند که اپل در حال جابجا کردن رنگ نقره‌ای با رنگ آبی فموجود به عنوان رنگ زمینه و اصلی در بسیاری از برنامه‌های آیفون است. رنگ نقره‌ای اکنون در آی‌پد بکار گرفته شده است و شایعات همچنین حکایت از آن دارد که برنامه نقشه اپل نیز از تم نقره‌ای رنگ استفاده خواهد کرد.

در همین حال پایگاه خبری ۹to5mac نیز تصویری دیگری را منتشر کرده است!

 

image



بد نیست بدانید که شایعات دیگری این روزها مطرح است از جمله آنکه اپل پس از آنکه در محصول جدید آی‌پد خود یعنی نیوآی‌پد، شماره را از انتهای آن حذف کرد، در آیفون نیز از این روش استفاده خواهد کرد. این بدین معناست که شاید باید منتظر نیوآیفون هم باشیم!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۴
بهتون قول میدم شما ها که اینقد میگین سامسونگ اینطوری اپل اون طوری و اپل رو بهتر میدونید مطمئن باشید که سامسونگ بهتره وگر نه اینقد داغسامسونگ رو به سینه نمیزدید .خیلی خوشحالم که اینقد منتقد داره چون معلومه گوشیه خوبیه که اینقد منتقد داره.سامسونگ برترین برند موبایل در جهان هست.سامسونگ پرفروش ترین برند موبایل در جهان هست.سامسونگ پرفروش ترین گوشی های هوشمند در جهان هست.سامسونگ 2ساله گوشیاش گوشی سال میشوند..بازم بگم؟

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۴
گوشیه سامسونگ که بیشتر منتقد داره :)) ...

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۴
آقا یا خانومی که اینقدر درباره ی اپل بد نوشتید قبل از این که سامسونگ بدونه گوشی چیه اپل گوشی تولید میکرد.حداقل این که اپل از خودش نو اوری نشون میده و سیستم عامل خودشو خودش میسازه.یادتون نره یکی از مهمترین افراد جهان یعنی استیو جابز نیز عاشق اپل بود.بدبختا اولین گوشی توی دنیا که فقط یک دکمه داشت ایفون بود و سامسونگ از روی اون تقلید کرد و galaxy s2 رو ساخت.حتی جعبه این گوشی نیز مثل ایفون میمونه.امیدوارم خودتون از حرف زدن خودتون خجالت کشیده باشید.بعدش هم طبق اطلاعیه ای که در روزنامه دنیای اقتصاد چاپ شده بود اپل معتبرترین برند جهان شده بود.برید و خجالت بکشید.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۳
بهتون قول میدم شما ها که اینقد میگین اپل اینطوری اپل اون طوری و سامسونگ رو بهتر میدونید مطمئن باشید که اپل بهتره وگر نه اینقد داغ اپل رو به سینه نمیزدید .خیلی خوشحالم که اینقد منتقد داره چون معلومه گوشیه خوبیه که اینقد منتقد داره .

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۳
دنیا داره پیشرفت میکنه ولی بعضیا واقعا افکارشون رو باز نکردندو کوته فکر هستن.چرا اخه؟چرا اینقدر تعصب؟ننگ باد بر شما.الان دست هر افغانی هم 1 ایفون هست.گذشت اون دورانی که اپل کلاس داشت.الان خزترین برند اپل هست وبا کلاس ترین برند سامسونگ با 2سری ویو و گلکسی.متاسفم برای این طرفدارای اپل که وقتی کم میارن میگن شما که پولتون نمیرسه!بنده خدا خوبه بحث میلیونو میلیارد نیس وگرنه چی میکردی.اخه بدبخت مگه 200..300تومن که از اس2 مثلا گرونه مگه خیلی تفاوت هست هس؟اصلا 200تومن پولی هست؟اگه اینجوره ما هم باید به شما بگیم شماها پولتون نمیرسه اس3 1.700رو بخرین میرین 1تومن میدید ایفون میخرید.چقدر نفهم هستن بعضی ازین طرفدارای اپل که ابروی برند اپلو همین طرفدارای کوته فکر اپل بردند.من هم ایفون دارم هم سامسونگ.الان سامسونگ 1سرو گردن بالاتر هست از اپل.برترین سیستم عامل هم اندروید هست.اینو همه میدونن حتی طرفدارای افراطی اپل!اپل هم واسه اینکه کم اورده جلوی سامسونگ قصد به این کار زده.وگرنه تکنولوژیو اختراع فقط ماله سامسونگ هستو اپل اصلا چیزی از خودش نداره و فقط 1برند مونتاژ کار هست مثل ایران خودرو.شخصیت طرفدارای اپل کلا زیره سواله!نظرمو لطفا تایید فرمایید