خانهاخبار
تاریخ معرفی ویندوز فون 8 از سوی مایکروسافت رسما اعلام شد

تاریخ معرفی ویندوز فون 8 از سوی مایکروسافت رسما اعلام شد

۱۳۹۱/۳/۱۶

 به گزارش جی اس ام  مایکروسافت در حال ارسال دعوتنامه هایی مبنی بر رونمایی از ویندوز فن جدید در اجلاسی در سانفرانسیسکو در20 ژوئن مصادف با 31 خرداد ماه است.
وبه احتمال زیاد محور اصلی اجلاس امسال نسخه بعدی ویندوز فن (8.0، موسوم به آپولو) خواهد بود.

 

image


 
وازآنجایی که مایکرو سافت و شرکای تجاری آن کوشیدند تا مشخصات آن را پنهان نگه دارند از مشخصات احتمالی ویندوزفن آپلو اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما اندک مشخصات تایید شده آن عبارت است از: پشتیبانی از پردازشگرهای چند هسته ای و سازگاری با برنامه های فWP.

خوشبختانه 31 خرداد نزدیک است و لازم نیست که کلی انتظار بکشیم تا ببینیم مشخصه های بعدی ویندوز چه خواهد بود.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۱
سلام دوستان به نظر من اندروید خیلی بهتر از ویندوز فون هستش هم نرم افزار براش زیاده هم امکاناتش خیلی زیاده من الان خودم از اندروید 4روی گوشیم استفاده می‌کنم خیلی جالبه من بازارو روی گوشیم نصب کردم و هر روز نرم افزار جدید داره نرم افزارهایی که برای کامپیوتر پیدا نمیشه به نظر من فقط اندروید (درود بر اندروید)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۰
با سلام ، تا 11 روز آینده این سیستم عامل بسیار کارپسند رو نمایی میشه . من با تمام سیستم عامل ها کار کردم ، اما مطمئن باشید و یه شرکتی مثل ماکروسافت وارد عمل میشه با تمام قوا و با برنامه نویسانی که داره بهترین و کاربردی ترین سیستم عامل روم بیرون میده . شما با گوشی چه کار میکنید ؟ و اصلا چه خواسته هایی دارید ؟ اینترفیس زیبا ؟ ( ویندوز 8 بهترین اینترفیس و باکلاس ترین اینترفیس رو خواهد داشت .) عکس برداری ؟ ( بهترین عکس ها رو نوکیا خواهد گرفت ) بهترین قطعات از نظر دوام ( نوکیا) بهترین باطری ؟(نوکیا - سایر سیستم عامل ها که نهایتش به 1.5روز هم باطریشون دوام نمیاره و باید همیشه پای پریز برق باشی ) استفاده از آفیس که ماکروسافت سازندشه . استفاده از جی پی اس ؟ نوکیا که رایگانه نرم افزارهای ارتباطی ؟ چه نرم افزاری بهتر از اسکایپ ماکروسافت که هم تصویری هم گفتاری هم نوشتاری ) بنظر من اگه برا بازی می خواین گوشی بگیرین که بهتره بهترین بازی ها روی کامپیوتر خونگینون نصب کنید و از گرافیک بالای اونا استفاده کنید هر چند که برای نوکیا هم بازی های بسیار با گرافیک و تاپی وجود داره ) کیفیت مکالمه تو ایران ؟ خداییش من تمام برند های گوشی رو از لحاظ کیفیت مکالمه تست کردم بهترین برند فقط نوکیا . آندروید یه سیستم عاملیه که کلی براش کاستوم رام میاد و همین کاستو رام ها کلی معایب و مشکل دارن و کاربر رو وادار می کنن تا روزانه کلی رام برای گوشیشون عوض کنن و این کار اون ها رو به عوض کردن رام در گوشی معتاد می کنه . وتمام وقت خودشون رو باید تو اینترنت صرف این کنن که این سیستم عامل گوشیشون رو بدون باگ و خطا کنن دی: اگر باور ندارید میتونید یه سر توی فرم های آندروید بزنید و به قسمت مشکلاتشون برید که یا دارن مدام از مشکل باطری خطای سیستم عامل سختی عوض کردن رام بسته بودن مارکت ها برای کاربرانی که قادر به استفاده از چیل تر شک ن نیستن صحبت میکنن . با تمام این وجود به نظر من دو شرکت بسیار قدرتمند مثل نوکیا در زمینه قطعات گوشی و دیگری مثل ماکروسافت در زمینه نرم افزاری بسیار قدرتمند هستند میتونند بهترین سیستم عامل رو رونه بازار کنن ، و این رو هم همیشه به یاد داشته باشین که نوکیا قیمت هایی بسیار مناسب تر از برند های دیگه رو برای خریداران خودش تدارک میبینه در حالی که برند های دیگه فقط دارن با اظافه کردن رم و بزرگی صفحه نمایش پردازنده گرافیکی فقط ماناور میدن در حالی که نوکیا . ماکروسافت واقعا به کاربرد های اصلی برای یک کاربر توجه میکنن. این رو هم بگم که هرکاری که برند های دیگه میتونن انجام بدن نوکیا هم میتونه. شما فکر میکنید از این همه نرم افزارهایی که برای آندروید میاد چقدرش کاربردیه ؟ یا اصلا چقدرش رو میشه نصب کرد ؟ مطمئن باشید نرم افزار هایی که واقعا کاربردی باشه برای تمامیه سیستم عامل ها موجود هستش . با تشکر از اینکه وقت ارزشمندتون رو گرفتم . رسول

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۹
ویندوز فون از منابع سخت افزاری خیلی بهتر استفاده می کند. و کاربر می تواند مطمئن باشد که برنامه ها با کیفیت خوبی در حال اجرا هستند.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۸
No!you cant.you must buy a device with windows phone platform.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۸
هممون میدونیم وندوز خیلی با تجربه است ؛ اگه متفاوت بودن رو هم بهش اضافه کنیم به نظر باید چیز خوبی از آب در بیاد .