خانهاخبار
امکان انحصاری و جدید دوربین های آینده تلفن های همراه شرکت اپل

امکان انحصاری و جدید دوربین های آینده تلفن های همراه شرکت اپل

۱۳۹۱/۳/۳

حق امتیاز یا پتنت جدید ثبت شده توسط شرکت اپل نشان می‌دهد که این شرکت قابلیت تمرکز (فوکوس) چند نقطه‌ای و انتخاب میان آنها را به نام تلفن همراه آیفون به ثبت رسانده است. با ثبت این حق امتیاز اختراع احتمالا شاهد عرضه این قابلیت در مدل بعدی آیفون این شرکت خواهیم بود.

با توجه به توضیحات این حق امتیاز، یکی از امکانات این قابلیت بر روی این موضوع تمرکز دارد که شما قادر به انتخاب و فوکوس همزمان بر روی چند نقطه از تصویر در هنگام عکسبرداری خواهید بود تا نهایتا تصویر بدست آمده بهترین کیفیت دلخواه شما را داشته باشد.

image


یکی دیگر از امکانات این قابلیت امکان تعقیب اشیاء کلیدی محیط در هنگام عکسبرداری و حفظ فوکوس بر روی آنها است. امکان دیگر امکان بهره‌مندی از پردازشگر اختصاصی برای پردازش تصاویر است که احتمالا به جای مقدار پردازش سخت‌افزاری اختصاص داده شده در پردازشگر A5 قرار خواهد گرفت.

ما هنوز نمی‌دانیم که اپل قطعا از این اختراع و یا بهتر بگویئم قابلیت در آیفون بعدی خود استفاده خواهد کرد اما مزمئنا اضافه شدن چنین امکانی به دوربین بعدی محصول اپل مطمئنا باعث خوشحالی اهالی دنیای عکس و دوربین خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۴
سامسونگی ها اگه مطمئنید که اپل هیچ چیزی از خودش نداره و همش مونتاژه اصلا تو صفحه تبلیغ اپل چیکار می کنین؟

مهمان

۱۳۹۱/۳/۸
من طرفدلر برند خاصی نیستم فقط می دونم که برای ایرانgalaxy خیلی بهتر از appleهست.ولی باز هر چی باشه اپل یه سر و گردن بالاتره.

a-sharifian

۱۳۹۱/۳/۸
اين طرفدارايه Samsung فك مي كنن چه كار مهمي كردن توي ماشين لباس شويي جديدشون(galaxy s3)يه رم 4 هسته اي گزاشتن!!!خب عزيز من واسه اون سيستم عامل آشغال و معيوب بايد ابر كامپيوتر ناسا رو تو ماشين لباس شويي تون بزارين...من خودم iphone 3gs دارم يه بارم هنگ نكرده ولي دوست صميميم يه galaxy s2 داره از همون روز اول تو هنگ بود...

مهمان

۱۳۹۱/۳/۸
دوربین های ساسمونگ مثلا اس2 بهترین دوربین جهان هست ولی دوربین های اچ تی سی اشغالترین دوربین.واقعا اگر سامسونگ نبود اپل باید همون میرفت بازار میوه سیبشو میفروخت

مهمان

۱۳۹۱/۳/۷
قابل توجه دوستانی که میگن اپل فناوری از خودش نداره.عزیزه من تمام ایده ها و طراحی ها برای اپل هست و سامسونگ سازنده. این رو تو محصولات دیگه اپل هم میشه به راحتی دید. نکته بعدی سامسونگ واقعا تقلید کاره. این نکته رو تو نرم افزار ارتباط با کامپیوترش هم میشه دید و یا حتی تو SAMSUNG APPS در نرم افزار Kies. به هر حال پیشرفت سامسونگ حالا به هر شکلی قابل توجه هست اما هیچ تقلیدی نتیجه نخواهد داد و همیشه به دنبال تقلید خواهد بودو همین باعث میشه که سامسونگ سازنده ایدهای اپل باشه.