خانهاخبار
سفارش خرید بیش از 9 میلیون گلکسی اس 3 در سرتاسر دنیا

سفارش خرید بیش از 9 میلیون گلکسی اس 3 در سرتاسر دنیا

۱۳۹۱/۲/۳۰

به گزارش طبق اظهارات یکی از مقامات مسئول شرکت سامسونگ که خواست نامش فاش نشود گلکسی اس 3 تاکنون در کل دنیا بیش از 9 میلیون سفارش خرید داشته.

image

 
هر طوری هم که به این موضوع نگاه کنید این آمار رکورد خیره کننده ای به حساب می آید ما می دانستیم که گلکسی اس 3 فروش بی سابقه ای خواهد داشت اما این اعداد وارقام حتی از تصور ما هم فراتر بود. نمونه پیشین سامسونگ یعنی گلکسی اس 2 در عرض 10 ماه تنها 20 میلیون فروش داشت در حالی که گلکسی اس 3 تنها در عرض 2 هفته به نیمی از فروش آن رسید که تازه این آمارتنها پیش به خرید آن محسوب می شود که توانسته با آمار واقعی برابری کند.
 

به نظر می اید سامسونگ بر گ برنده دیگری در راه داشته باشدو آن طور که پیداست این موضع چندان خبر خوشی برای اچ تی سی وسامسونگ نخواهد بود. وحتی اگر این آمار به پیش خرید آی فن 4 اس هم نزدیک نباشد اما زنگ خطری برای آن به حساب خواهد آمد به خصوص که این آمار9 میلیونی به غیر از آمار فروش آن در قلب بازار فروش اپل یعنی آمریکا است.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳
آقای بی خانواده ای که میگی "...م به نوکیا" ...ت به بابات

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳
سامسونگ فقط از اپله تقلید میکنه هرچی اپل امکانات توی iphone میزاره سامسونگ میره ی کم عوضش میکنه و به عنوان محصول جدید میده بیرون نمونشs voise

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳
اونایی که میگن اپل آشغاله و سامسونگ تکه بهتره حرف دهنشونو بفهمن.سامسونگ هرچی داره از اپل کپی کرده.سامسونگ با این تبلیغات گسترده باید اول باشه چون کسی با امکانات اپل آشنایی کامل نداره.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳
اپل فقط نون اسمش رو میخوره که تو چین بنجل ساز ساخته میشود

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲
hich ja naneveshte one x shekast khorde , va gofte barande androide , rooye kaghaz ke one x hamechish behtare