خانهاخبار
بیشترین رضایتمنداری مشتریان از تلفن های همراه خود به ترتیب مربوط مربوط به کدام برندها است؟

بیشترین رضایتمنداری مشتریان از تلفن های همراه خود به ترتیب مربوط مربوط به کدام برندها است؟

۱۳۹۱/۲/۳۰

با انتشار "فهرست میزان رضایت‌مندی مشتریان آمریکایی"(ACSI)، شرکت اپل موفق شد بین تمامی تولیدکنندگان تلفن‌همراه و مراکز عرضه کننده خدمات مخابراتی در جهان بیشترین سطح رضایت را در مشتریان خود به وجود آورد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، با بررسی‌های صورت گرفته اپل توانست برای سال 2011 میلادی بیشترین میزان رضایتمندی را در مشتریان خود ایجاد کند که در کنار آن شرکت Sprint نیز عنوان ارایه دهنده بهترین خدمات مخابراتی به مشترکان را از آن خود کرد. مجموع رضایمندی کلی کاربران در این حوزه با رشد 0.1 درصدی نسبت به سال قبل، از 100 به 75.9 رسید.

از دیگر بخش‌های قابل ملاحظه در فهرست امسال میزان رضایتمندی کاربران شرکت RIM به عنوان تولیدکننده سری گوشی‌های هوشمند BlackBerry بود. این شرکت با 69 درصد عنوان آخر از لیست مربوطه را به خود اختصاص داد. لازم به ذکر است، این نخستین باری بود که اپل، LG، HTC و RIM برای سنجش میزان رضایتمندی مشتریان تحت بررسی قرار گرفتند.

در این بررسی مشخص شد که تولیدکننده گوشی هوشمند آیفون با 83 درصد بیشترین رضایتمندی را بین مصرف‌کنندگان دارد و توانسته است رکورد تازه‌ای در این زمینه ثبت کند. میزان رضایتمندی اپل در بخش رایانه‌های شخصی 87 درصد بوده است. لازم به ذکر است که طی 8 سال گذشته اپل همواره رتبه نخست را برای ایجاد بیشترین میزان رضایتمندی بین کاربران به دست آورده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۱
اصلا بحث مارک و برند نیست ؛ سرشماری بین مردم آمریکا است و مردم از اینکه یه گوشیه آمریکایی دارن راضی هستن . من فکر میکنم اگه این سرشماری بین مردم کره برگزار میشد حتما کفه ترازو به سمت گوشی های کره ای سنگینی میکرد .

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۱
نظرات شرم آوره. تعصبات بیجا ! سایت نو شده ولی افکار و طرز فکر خیلی ها هنوز متحجرانس .چرا همیشه دوست دارید همدیگرو خراب کنید. یکم بزرگ بشید والا همین کاراس که ایرانیا رو با اینهمه ادعا تو دنیا نابود کرده .حالا دیگه از بس بجز نفت هیچی نداریم که باید بریم بخاطر سامسونگ اپل و بقیه فحش و فحش کاری کنیم.......... لطفا یکم صبور باشید و یاد بگیریم به نظر هم حتی اگر اشتباه باشه احترام بگذاریم.. به امید آن روز

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳
بابا اينجا يه محيط عموميه خواهشاً توهين آميز حرف نزنيد!

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳
اول باید بگم کامنت اون بی شخصیت رو پاک کنید, واقعا واسه جی اس ام زشته که کامنت ها رو نخونده تایید کنه!! از این که بگذریم میخوام بدونم شما از این همه تبلیغ واسه اپل چه سوی میبرید؟؟ بهتر نبود اسم این سایت جدیدتون رو بجای newgsm میذاشتین applegsm???????? یکم خجالت بکشین, بی طرف باشید

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳
آخه من نمیدونم این سامسونگ هم شد برند؟ سامسونگ یخچال ساز!!!! آخرین محصولتونم دیدیم با اون همه سرو صدایی که کرده بودین آخرش یه گوشی پلاستیکی داد بیرون! دلتونو به چی خوش کردین آخه؟ اپل همیشه سر بوده و هست و خواهد بود . تمام