خانهاخبار
همراه اول لیست خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس را لو داد

همراه اول لیست خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس را لو داد

۱۳۹۱/۲/۱۹

گروه خبری GSM: پیامک هایی از طرف اپراتور همراه اول برای مشترکان ارسال شده است که در آن نام خریدهای جدید پرسپولیس ذکر شده است.

به گزارش جام نیوز، دو روز پیش بود که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد همکاری خود را با همراه اول، اپراتور اول تلفن همراه کشور برای سرویس دهی به هواداران آغاز کرده است.

 

image

 

در این اطلاعیه اعلام شد هواداران می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره‌ 8040 از مزایایی همچون مکالمه و پیامک رایگان؛ آهنگ پیشواز مخصوص پرسپولیس و همچنین دریافت اخبار و حواشی این تیم بهره مند شود.
 

گویا آخرین مزیت نام برده یعنی دریافت اخبار و حواشی دردسر ساز شده است!
 

روز گذشته پیامک هایی از طرف این اپراتور برای مشترکان ارسال شده است که در آن نام خریدهای جدید پرسپولیس ذکر شده است! این اپراتور در متن پیامک ارسالی خود خبر داده مهدی کیانی و رضا نوروزی اولین خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خواهد بود!
مشخص نیست این شایعه به شکل خودجوش از سوی این اپراتور پخش شده است یا با هماهنگی باشگاه پرسپولیس این عمل صورت گرفته و در واقع بخشی از برنامه این باشگاه برای اطلاع رسانی و همچنین سنجش افکار عمومی بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۹
راه انصراف از اپیامک 8040 چیه چراانجام نمیشه من نمیخوام عضویت اینانجمن دوستداران پرسپولیس وهرچی میخوام هنصراف بدم نمیشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۹
من نمیخوام عضوانجمن دوستداران باشگاه پرسپولیس باشم میخواهم انصراف بدهم مزایای ان راهم نمی خواهم چکار کنم

samplia

۱۳۹۱/۲/۲۲
پرسپولیس فقط گلر می خواهد. اصلا این سایته موبایله یا فوتبال؟

مهمان

۱۳۹۱/۲/۲۲
Sitetoon eftezah shode, yeki az chizayi ke alan kheili moheme ios friendly boodane ke asan nazaretoont too ios scroll nemishe che bere be inke yeki bekhad nazar bede

مهمان

۱۳۹۱/۲/۲۱
سلام