خانهاخبار
با مزاحمین پیام کوتاه برخورد می شود .

با مزاحمین پیام کوتاه برخورد می شود .

به گزارش گروه خبری GSM ، علیرضا احمدیان ، مدیر عامل شرکت رهیاب پیام رسان به عنوان اپراتور اول SMS کشور ، با تأکید بر این که قوانین شرکت ارتباطات ........
۱۳۸۵/۹/۱۷
به گزارش گروه خبری GSM ، علیرضا احمدیان ، مدیر عامل شرکت رهیاب پیام رسان به عنوان اپراتور اول SMS کشور ، با تأکید بر این که قوانین شرکت ارتباطات سیار برای مزاحمین تلفنی در ارسال SMS از طریق شماره های مجازی در نظر گرفته شده است ، اظهار داشت : ارسال SMS از طریق اپراتورهای SMS کشور در زمان انتخابات معنی ندارد ، چرا که این شرکت ها در صورت سوء استفاده مشترکین ، طبق قوانین شرکت ارتباطات سیار مجاز به اعلام شماره تلفن همراه مشترک خواهند بود .
وی افزود : سوء استفاده از سیستم پیام های انبوه بسیار به ندرت اتفاق می افتد ، چرا که هویت مصرف کننده و مشترک در این سیستم به راحتی قابل دسترسی و پیگیری است .
احمدیان با بیان این که رمز ورود کاربر در سیستم sms ارزش افزوده با شماره تلفن همراه کاربر در ارتباط خواهد بود ، تصریح کرد : مسئولیت های پیام ارسالی به عهدۀ شماره تلفن همراه مورد نظر خواهد بود و در صورت تخلف مجازات ارسال کنندۀ پیام همانند مجازات مزاحمت تلفنی خواهد بود .
مدیرعامل رهیاب ، با تأکید بر این که به منظور عدم سوء استفاده از سرویس پیام کوتاه در سیستم ارزش افزوده قوانین سایت و نیز قوانین شرکت ارتباطات سیار مورد تأیید کاربر قرار می گیرد ، گفت : بهترین راه برای کسانی که sms مزاحم دریافت می کنند مراجعه به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ارتباطات سیار است .
وی افزود : در صورت دستور ارتباطات سیار ، کمتر از یک ساعت شکایت واصله قابل پیگیری است .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)