خانهبررسی‌ها
بررسی تخصصی Samsung E400

بررسی تخصصی Samsung E400

سامسونگ برای گوشی های جدید خود نام های جدیدی را انتخاب می کند و در نتیجه سری E را ایجاد نمود و در سری E شما گوشی های E100 و E400 را مشاهده خواهید نمود...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Samsung E400

 

 

 
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ راهنمای مصرف کننده

_ هندزفری پرتابل

- شارژر

 

سامسونگ برای گوشی های جدید خود نام های جدیدی را انتخاب می کند و در نتیجه سری E را ایجاد نمود و در سری E شما گوشی های E100 و E400 را مشاهده خواهید نمود و شباهت زیادی دارد به S300 ولی از لحاظ ابعاد کمی بزرگتر بوده و دارای اندازه های 88x42x22.5 میلی متر می باشد و دارای وزن 88 گرم بوده و بسیار خوش دست است .

 

image

 

 
 

شما دارای یک صفحه نمایش بیرونی رنگی می باشید که جلوه خاصی را به گوشی می دهد ، یک چراغ LED که نشانگر آنتن دهی گوشی می باشد در زیر صفحه نمایش بیرونی قرار گرفته است و کلید دوتایی کنترل صدای گوشی در کناره ی سمت چپ آن مشاهده می شود و در بالای آن نیز محل اتصال هدست و پورت مادون قرمز (Infrared) قرار داده شده و این محل اتصال به وسیله یک پوشش لاستیکی پوشیده شده است . پوشش لاستیکی قابل جدا شدن از گوشی نمی باشد و این یکی از مزایای گوشی می باشد ، گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش UFB با قابلیت نمایش 65000 رنگ می باشد که رزولوشن 128x144 پیکسل دارد و 6 خط نوشته و 2 خط توضیحات در آن جای می گیرد و تمامی رنگ ها در آن واضح و شفاف می باشند و کیفیت تصاویر نیز بسیار بالا است و همان طور که می دانید این اعجاز تنها از سامسونگ برمی آید .

دکمه ها از پلاستیک ساخته شده است و تقریباً بزرگ و راحت می باشند و صفحه کلید دارای رنگ پس زمینه ی آبی است ولی نوشته ها برروی آن همیشه واضح نمی باشند .

باتری دستگاه از نوع Li-Ion با گنجایش mAh 900 می باشد و بنابر گفته سازنده ی گوشی 360 تا 240 ساعت در حالت استندبای و 6 تا 2 ساعت در حالت مکالمه ، روشن باقی می ماند در حقیقت در یکی از آزمایشات انجام شده ی گوشی 3 روز با 30 دقیقه صحبت ، 20 دقیقه استفاده از دیگر کارآیی ها به کار خود ادامه داده است ، شارژ کامل دستگاه نیز 2 ساعت به طول می انجامد .

 

منوها (Menu) :

گوشی E400 شباهت کاملی با S300 دارد و شاید تنها تفاوت آن در بازی های آن ها باشد با استفاده از کلید چند منظوره ی سمت چپ می توانید به منوها دست پیدا کنید که به طور لیست ، نمایش داده می شوند . همچنین از یک سری شماره جهت دسترسی سریع به منوها بهره می جویید .

 

دفترچه تلفن (Phonebook) :

با فشردن دکمه چند منظوره سمت راست در حالت استندبای شما می توانید وارد این منو شوید . شماره های موجود در سیم کارت و گوشی مشترکاً قابل نشان دادن است و شما برای هر فرد می توانید 5 شماره تلفن را بیافزایید ، همچنین قابلیت افزودن آدرس پایگاه اینترنتی و ایمیل را نیز بر هر نام خواهید داشت و 5 گروه نیز در گوشی قابل ساخت می باشد که می توانید نام آن ها را به دلخواه تعیین نمایید ، همچنین شما قابلیت جستجو برحسب نام را در گروه ها نیز دارید و برای هر فرد نیز می توانید زنگ و تصویر و زنگ SMS را مشخص نمایید . 8 شماره تلفن ضروری را نیز می توانید به دکمه های شماره گیری سریع بسپارید و در مجموع 500 شماره قابل ذخیره در گوشی می باشد .

 

پیام ها (Messages) :

گوشی پیام های EMS را نیز پشتیبانی می نماید همچنین پیام های متوالی که از چند پیام کوتاه متصل تشکیل شده نیز در گوشی پشتیبانی می شود (تا 918 کاراکتر) 22 تصویر کوچک و 24 ملودی در گوشی موجود است و قابلیت اتصال به پیام و ارسال را خواهند داشت ، حدوداً 50 پیام قابل ذخیره در حافظه ی گوشی می باشد .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد و شما قابلیت ذخیره 10 شماره ی آخر را دارید .

 

تنظیمات صوتی (Sound Setting) :

در این قسمت شما قابلیت انتخاب زنگ گوشی تا 44 ملودی را خواهید داشت و گوشی زنگ های 40 تن پلی فونیک را پشتیبانی می نماید که صدای آن ها بسیار بلند و رسا می باشد و شما قابلیت انتخاب انواع متفاوتی از نوع زنگ زدن گوشی اعم از زنگ ، ویبره ، زنگ و ویبره را دارید .

ده زنگ دیگر نیز مخصوص SMS در این بخش موجود می باشد ، همچنین می توانید نشانگر صوتی اعلام زمان را که هر 1 دقیقه ،  بوق می زند را در این قسمت فعال سازید .

 

تنظیمات دستگاه (Phone Setting) :

تمامی تنظیمات در این بخش عادی و معمولی می باشد و شما می توانید کنتراست هر دو صفحه نمایش را تعیین و تنظیم نمایید و یکی از تصاویر متحرک را نیز می توانید برای صفحه نمایش گوشی انتخاب نمایید که در این حالت به کارآیی بالای گوشی پی خواهید برد .

 

تنظیم كننده (Organizer) :

تقویم گوشی ، ماهی که در آن هستید را به صورت روزانه نشان می دهد و شما به هر روزی می توانید یک نوشته ی یادآوری با گنجایش 40 کاراکتر را اضافه نمایید و رویدادها حالت جداگانه ای نداشته و برای هر روز می توانید 2 یادداشت را اضافه نمایید که البته می توانید با ذخیره نوشته ای در یک روز دیگر و کپی نمودن آن در این روز تعداد نوشته ی بیشتری را در یک روز ذخیره نمایید که البته کار آسانی نمی باشد . همچنین از یک لیست انجام وظایف To do list نیز بهره می جویید که کارهای روزمره خود را می توانید در آن ذخیره نمایید و اهمیت هر یک را نیز درجه بندی نمایید این نوشته ها در تقویم نیز کپی می گردند . با استفاده از برنامه World Time نیز تاریخ و زمان محلی و شهری خود را می توانید تنظیم نمایید .

 

ساعت بیداری (Alarm Clock) :

دو زمان برای زنگ زدن گوشی در این بخش قابل تنظیم می باشد که یکی ، چند بار زنگ می خورد و دیگری تنها یک بار زنگ خواهد خورد و حتی در حالت خاموش بودن گوشی نیز کار خواهد نمود . ماشین حساب و برنامه تبدیل واحد نیز به خوبی در گوشی کار می کند .

 

Network Services :

تنظیمات مربوط به شبکه به طور کامل و ساده در همین قسمت قرار گرفته است و باند گوشی نیز قابل تنظیم به صورت خودکار و دستی می باشد .

  
جعبه سرگرمی (Fun Box) :

دو بازی City Racer و Honey Ball در گوشی موجود است و از امکانات WAP Browser ویرایش 1.2.1 نیز بهره جسته و قابلیت دانلود تصاویر و ملودی ها را خواهید داشت . گوشی برنامه های تحت Java را نیز پشتیبانی کرده و آن ها را نیز می توانید دانلود نمایید .

 

و در نهایت :

گوشی کیفیت مکالمه ی خوب و مناسبی را برای شما مهیا خواهد نمود  و یک نکته بارز که سبب پیروزی گوشی شده است ، صدای بلند زنگ آن می باشد و حتی در مکان های شلوغ قادر به شنیدن آن خواهید بود . البته در بالاترین حد صدا کیفیت ملودی ها خراب می شود قدرت ویبره گوشی در حدمتوسط می باشد و قابل رقابت با دیگر گوشی های سامسونگ است .

E400 یک مجموعه استاندارد از کارآیی ها بدون پشتیبانی از MMS می باشد و از کیفیت ها و امکانات صوتی خاص نیز بهره نخواهد جست و به هر حال یک گوشی تاشوی جدید و مدگرایانه و جوان پسند در نوع خود می باشد و با استفاده از صفحه OLED بیرونی نیز مزایای زیادی را جذب نموده است و گوشی دارای طراحی زیبا بوده و اولین گوشی می باشد که  دو صفحه رنگی را داراست .

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)