خانهاخبار
زنان ایرانی، بیشتر از مردان پیام کوتاه می‏فرستند

زنان ایرانی، بیشتر از مردان پیام کوتاه می‏فرستند

گروه خبریGSM: روابط عمومی و امور بین الملل شركت مخابرات ایران براساس آمار به دست آمده اعلام كرد که هر مشترك تلفن همراه اپراتور اول ، ماهانه بیش از 89 پیام كوتاه ، رد و بدل می كند
۱۳۸۶/۱۱/۸

گروه خبریGSM: روابط عمومی و امور بین الملل شركت مخابرات ایران براساس آمار به دست آمده اعلام كرد که هر مشترك تلفن همراه اپراتور اول ، ماهانه بیش از 89 پیام كوتاه ، رد و بدل می كند .

بنابر اعلام ایستنا، طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط این روابط عمومی ، 68 درصد پاسخگویان ، به طور متوسط در طول روز ، یك تا 10 پیام كوتاه  ( SMS ) ارسال و دریافت می كنند.

این در حالی ست كه 51 درصد استفاده كنندگان از سرویس پیامك ، را زنان و 49 درصد را مردان شامل می شوند . به این ترتیب، كه طبق آمار به دست آمده ، زنان بیشتر از مردان در ایران پیام كوتاه ارسال و دریافت می كنند.

اما از سویی حداكثر پیام رد و بدل شده در طول یك روز توسط زنان تنها تا 20 پیام است ، در حالی كه مردان كه كمتر از زنان ارسال كننده پیام كوتاه هستند ، تعداد پیام بیشتری ( بیش از 50 پیام ) را در طول روز ، رد و بدل می‏كنند. همچنین، بر طبق این نظرسنجی ، هدف بیش از 43 درصد از استفاده كنندگان از سرویس پیام كوتاه ، پیام رسانی فردی یا شخصی است.

 15 درصد از پاسخگویان هم اعلام كردند كه از این سرویس برای ارسال مطالب سرگرمی و تفریحی استفاده می‏كنند .

در این میان تنها یك درصد از پاسخگویان هدف خود از ارسال پیام كوتاه را ، مضامین تبلیغاتی اعلام كرده اند.

 

 

گروه خبریGSM: روابط عمومی و امور بین الملل شركت مخابرات ایران براساس آمار به دست آمده اعلام كرد که هر مشترك تلفن همراه اپراتور اول ، ماهانه بیش از 89 پیام كوتاه ، رد و بدل می كند .

بنابر اعلام ایستنا، طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط این روابط عمومی ، 68 درصد پاسخگویان ، به طور متوسط در طول روز ، یك تا 10 پیام كوتاه  ( SMS ) ارسال و دریافت می كنند.

این در حالی ست كه 51 درصد استفاده كنندگان از سرویس پیامك ، را زنان و 49 درصد را مردان شامل می شوند . به این ترتیب، كه طبق آمار به دست آمده ، زنان بیشتر از مردان در ایران پیام كوتاه ارسال و دریافت می كنند.

اما از سویی حداكثر پیام رد و بدل شده در طول یك روز توسط زنان تنها تا 20 پیام است ، در حالی كه مردان كه كمتر از زنان ارسال كننده پیام كوتاه هستند ، تعداد پیام بیشتری ( بیش از 50 پیام ) را در طول روز ، رد و بدل می‏كنند. همچنین، بر طبق این نظرسنجی ، هدف بیش از 43 درصد از استفاده كنندگان از سرویس پیام كوتاه ، پیام رسانی فردی یا شخصی است.

 15 درصد از پاسخگویان هم اعلام كردند كه از این سرویس برای ارسال مطالب سرگرمی و تفریحی استفاده می‏كنند .

در این میان تنها یك درصد از پاسخگویان هدف خود از ارسال پیام كوتاه را ، مضامین تبلیغاتی اعلام كرده اند.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)