خانهاخبار
شما هر چند وقت یک بار گوشی همراه خود را عوض می کنید ؟!

شما هر چند وقت یک بار گوشی همراه خود را عوض می کنید ؟!

به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایرنا ، عضو اتحادیه فروشندگان و تعمیر کنندگان تلفن همراه و ثابت اعلام کرد : مشترکان تلفن همراه در ایران به طور ........
۱۳۸۵/۸/۳۰
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایرنا ، عضو اتحادیه فروشندگان و تعمیر کنندگان تلفن همراه و ثابت اعلام کرد :
مشترکان تلفن همراه در ایران به طور متوسط در هر سال یک بار گوشی تلفن همراه خود را عوض می کنند .
"مجید ساتعی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود مشترکان تلفن همراه در ایران بیشتر بر اساس پیشرفت و ارتقا فناوری های موجود در گوشی ها ، تنوع مدل های جدید و ظرفیت حافظه ، گوشی های خود را عوض می کنند و خراب شدن گوشی ، کمترین دلیل تعویض آن در میان ایرانی هاست .
وی تصریح کرد بیشتر افرادی که اقدام به تعویض گوشی تلفن همراه خود می کنند جوانان زیر 25 سال هستند و این موضوع با افزایش سن کاهش می یابد .
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در یک سال چندین بار گوشی خود را عوض می کنند ، گفت : تعویض گوشی تلفن همراه بیشتر در میان پسرها مشاهده می شود .
ساتعی ، ملاک ایرانی ها برای انتخاب و خرید مدل گوشی را کارکرد مدل مورد نظرشان با استفاده از نظر اطرافیان و دوستان ، برخورداری از فناوری های جدید و تنوع مدل دانست .
وی سقف هزینه ایرانی ها برای خرید گوشی تلفن همراه را بین دو میلیون تا دو میلیون و پانصد هزار ریال عنوان کرد و بیان داشت :   در زمان حاضر ارزان ترین گوشی در بازار ایران حدود 600 هزار ریال قیمت دارد .
به گفته وی برندهای نوکیا ، سونی اریکسون ، موتورولا و سامسونگ به ترتیب پرفروش ترین مدل های گوشی تلفن همراه در ایران هستند .
گفتنی است در زمان حاضر بیش از ده میلیون مشترک تلفن همراه در ایران وجود دارد .
                                      

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)