خانهاخبار
اعطاي اعتبار هديه و تخفيف در مكالمات از سوي ايرانسل به حجاج

اعطاي اعتبار هديه و تخفيف در مكالمات از سوي ايرانسل به حجاج

همزمان با فرارسیدن موسم حج و برای اولین بار در كشور، ایرانسل از اعطای 50 هزار ریال اعتبار هدیه، تخفیف ویژه در برقراری تماس و ارائه سرویس رومینگ بین‌الملل با قابلیت استفاده از اینترنت همراه (GPRS) به حجاج معزز خانه خدا خبر داد.
۱۳۸۵/۴/۱۶

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، كلیه مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا می‌توانند بیست و چهار ساعت قبل از خروج از كشور، با شماره‌گیری كد دستوری #1*111* از خط ایرانسل خود، از سرویس رومینگ ایرانسل در عربستان، با قابلیت استفاده از اینترنت همراه (GPRS) بهره‌مند شوند. از سوی دیگر، ظرف 24ساعت بعد از برقراری اولین تماس از سیم‌كارت ایرانسل در كشور عربستان و به طور خودكار، مبلغ 50 هزار ریال اعتبار مكالمه رایگان به حساب آن مشترك واریز می‌گردد.

همچنین براساس قرارداد منعقد شده بین ایرانسل و اپراتور STC عربستان، تمامی مشتركین ایرانسل می‌توانند پس از ورود به عربستان و انتخاب اپراتور STC با نام تجاری ‌Al Jawal بوسیله تنظیمات دستی گوشی تلفن همراه خود، از تخفیف ویژه در برقراری تماس‌ها از طریق این شبكه برخوردار شوند.

برای تنظیم دستی گوشی تلفن همراه جهت استفاده از تخفیف رومینگ ایرانسل، مشترك می‌بایست با ورود به قسمت تنظیمات (Settings) گوشی خود، گزینه شبكه (Network) را انتخاب نموده و بعد از ورود به قسمت انتخاب عملیات (Operation Selection) از میان دو گزینه خودكار (Automatic) و دستی (Manual) گزینه دستی را انتخاب و در پایان نام شبكه طرف قرارداد ایرانسل یعنی STC با نام تجاری Al Jawal را انتخاب كند.

براساس این گزارش در طی موسم حج، نماینده خدمات مشتریان ایرانسل در كشور عربستان در بعثه مقام معظم رهبری مستقر و آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی حجاج معزز خواهد بود. همچنین حجاج می‌توانند پس از فعال سازی سرویس رومینگ سیم‌كارت خود، با مركز خدمات ایرانسل به شماره 989377140000+ از سیم‌كارت ایرانسل و یا سایر خطوط تماس گرفته و سوالات خود را مطرح و اطلاعات مربوطه را از نماینده ایرانسل در عربستان جویا شوند.

بنابر اعلام، شارژ سیم‌كارت‌های ایرانسل علاوه بر كارت شارژ، از طریق روش‌هایی نظیر سرویس خط به خط، شارژ مستقیم، شارژ الكترونیك و شارژ اینترنتی ممكن می‌باشد. همچنین تهیه سیم‌كارت و كارت شارژ از طریق نماینده ایرانسل مستقر در بعثه مقام معظم رهبری ممكن است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)