خانهاخبار
رکورد سرعت در ارسال SMS شکسته شد .

رکورد سرعت در ارسال SMS شکسته شد .

به گزارش گروه خبری GSM به نقل از همشهری آنلاین ، یک دانشجوی سنگاپوری یکشنبه 12 نوامبر (21 آبان) رکورد جهانی گینس برای کوتاه ترین زمان ارسال یک پیام 160 ........
۱۳۸۵/۸/۲۳
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از همشهری آنلاین ، یک دانشجوی سنگاپوری یکشنبه 12 نوامبر (21 آبان) رکورد جهانی گینس برای کوتاه ترین زمان ارسال یک پیام 160 کاراکتری SMS را شکست .
او این کار را در یک مسابقه در کمتر از 42 ثانیه انجام داد .
همچنین به گزارش خبرگزاری رویترز سازمان مخابرات سنگاپور ، سازمان دهندۀ این مسابقات ، آنگ چوانگ یانگ شانزده ساله این SMS را در 52 ، 41 ثانیه انجام داد و رکورد قبلی 22 ، 42 ثانیه را که بن کوک آمریکایی در ماه جولای (مرداد) به جا گذاشته بود جا به جا کرد .
آنگ ، قهرمان سنگاپوری گفت : " سال آینده زمان 39 ثانیه را امتحان خواهم کرد . "و افزود که شگرد فرستادن سریع پیام متنی استفاده از موبایلی است که کلیدهای صفحۀ شماره گیری آن بزرگ تر باشد .
گفتنی است ، مسابقات فرستادن SMS در سراسر جهان با استفاده از یک متن مشابه که سازمان گینس تعیین کرده است ، انجام می شود که در زیر می آید :
The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world . In reality they seldom attack a human
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)