خانهاخبار
سقف 20 هزار تومانی سیم کارت های ایرانسل برداشته شد

سقف 20 هزار تومانی سیم کارت های ایرانسل برداشته شد

به گزارش گروه خبری GSM : علیرضا قلمبر دزفولی – مدیر عامل شرکت ایرانسل با بیان این مطلب اظهار کرد : با توجه به تعداد در خواست تعدادی از مشترکان ........
۱۳۸۵/۸/۲۱
به گزارش گروه خبری GSM : علیرضا قلمبر دزفولی – مدیر عامل شرکت ایرانسل با بیان این مطلب اظهار کرد : با توجه به تعداد در خواست تعدادی از مشترکان ایرانسل که با Call Center این شرکت تماس گرفته اند ، تصمیم گرفتیم تا این سقف 20 هزار تومانی ماهیانۀ سیم کارت های 150 هزار تومانی ایرانسل برداشته شود .
وی با بیان این که این کار در جهت کسب رضایت مشترکان انجام شده است ، تصریح کرد ؛ این شرکت ظرف مدت دو تا سه ماه متوسط کارکرد مشترکان را اندازه گیری و مشخص می کند که مشترکان با چه مبلغی راحت تر هستند .
گفتنی است : او پیش از این با بیان اینکه قبوض این سیم کارت ها هر ماه صادر می شود و مهلت پرداخت آن 20 روزه است ، گفته بود : سیم کارت های ایرانسل 20 هزار تومان اعتبار دارند و مشترکان برای استفاده بیشتر از این اعتبار ، باید مبلغی به عنوان اعتبار در اختیار ایرانسل قرار دهند ؛ در غیر این صورت تلفن ها قطع خواهد شد .
برخی از دست اندرکاران بازار معتقدند که این تصمیم در پی آن گرفته شده که استقبال مردم در خرید سیم کارت تلفن همراه اپراتور نوع دوم کمتر از حدانتظار بوده است .
                                           

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)