خانهاخبار
گوشی تلفن همراه ایرانی با برند نوکیا

گوشی تلفن همراه ایرانی با برند نوکیا

مدیر عامل کنسرسیوم سروش رسانه و شرکت های هوشمند گفت : تولید تولید گوشی تلفن همراه ایرانی با برند " نوکیا " تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد .
۱۳۸۵/۸/۱۹
به گزارش گروه خبری GSM ، محمد مرزبان در گفتگو با خبر نگار اقتصادی خبر گزاری فارس با اشاره به مذاکرات مشترک این شرکت و نیمه هادی عماد با شرکت نوکیا برای تولید گوشی تلفن همراه اظهار امیدواری کرد که تولید گوشی تلفن همراه ایرانی با برند نوکیا توسط این شرکت ها تا پایان امسال آغاز شود .
وی ادامه داد : علاوه بر نوکیا با دو برند اروپائی و آسیای جنوب شرقی نیز در حال مذاکره هستیم . این دو شرکت از جمله شرکت های صاحب نام و بازار گوشی تلفن همراه در دنیا و ایران هستند .
مرزبان در ادامۀ کاهش تعرفۀ واردات گوشی تلفن همراه به صورت SKD و CKD یادآور شد و اظهار داشت : این کاهش ، تاثیر بسیار مثبتی در روند تولید داخل گوشی با همکاری شرکای خارجی ما خواهد داشت و این تعرفه را به طرف های مذاکره خارجی خود ابلاغ کرده ایم .
وی افزود در زمینۀ تولید گوشی تلفن همراه معقولۀ تکنولوژی و مسائل اقتصادی مهمترین موارد قابل بحث بشمار می روند . هدف اصلی شرکت های داخلی بومی سازی تولید گوشی تلفن همراه در ایران است .
در این خبر آمده است ، شرکت های داخلی مورد نظر برای تولید گوشی تلفن همراه تا پیش از این ، تعرفۀ بالای SKD و CKD و نیز عدم ثبت سریال گوشی تلفن همراه را از مشکلات اصلی برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات تولید داخلی گوشی عنوان می کردند .
  
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)