خانهاخبار
بهاي گوشي های همراه هم چنان در حال افزايش است

بهاي گوشي های همراه هم چنان در حال افزايش است

بهای آخرین مدلهای انواع گوش تلفن همراه روز به روز افزایش می یابد بطوری كه خریداران این گوشی ها اغلب با قیمتهای بازار سیاه روبرو می شوند.
۱۳۸۵/۸/۱۹
به گزارش گروه خبری GSM ، بهای آخرین مدلهای انواع گوش تلفن همراه روز به روز افزایش می یابد بطوری كه خریداران این گوشی ها اغلب با قیمتهای بازار سیاه روبرو می شوند.
خبرنگار تالیا نیوز از پاساژ علاء الدین گزارش داد ، پس از تعطیل برخی از فروشگاه ها توسط ماموران نیروی انتظامی ، اكثر فروشندگان گوشی های فاقد تعرفه ، یا فروشگاهای خود را تعطیل كرده اند ویا اینكه به جز گوشی های با گارانتی شركت های معتبر ، گوشی دیگری توزیع نمی كنند.
یكی از فروشندگانی كه فروشگاهش تعطیل شده می گوید: با مشكلاتی كه دولت در این زمینه برای وی ایجاد كرده ، دیگر تمایلی به داشتن فروشگاه در بازار تلفن همراه تهران ندارد.
وی می افزاید: اكثر فروشندگان بازار تهران ، مشتریان خود را در سراسر كشور دارند و نیازی به شناخته شدن ندارند به همین دلیل با ایجاد یك دفتر در هر جای تهران می توانند گوشی های خود را به مشتریان خود در شهرستانها عرضه كنند.
در حال حاضر اكثر فروشگاهای گوشی تلفن همراه در بازار گوشی تهران ، تنها گوشی های با گارانتی شركت های معتبر را عرضه می كنند كه تعداد آنها نسبت به گوشی های بدون تعرفه خیلی كمتر است .
مسول فروش یكی از شركت های معتبر وارد كننده گوشی تلفن همراه می گوید: سبد محصولات اكثر شركت های معتبر یا قطع شده یا اینكه در تعدادی محدود به بازار عرضه می شود.
وی می گوید: پس از افزایش تعرفه واردات گوشی ، برای هیچ شركتی صرف نمی كند كه گوشی روز دنیا را از طریق گمركی وارد كشور كند زیرا بهای آن خیلی بیشتر از قیمت تمام شده می شود و هیچ مشتری از آن استقبال نمی كند .

وی افزود: در حال حاضر واردات شركت های معتبر در حد عرضه گوشی های متوسط بازار یعنی گوشی های كمتر از 300 هزار تومان خلاصه می شود تا ضرری متحمل شركت وارد كننده نشود .

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)