خانهاخبار
برنامه واگذاری سیم کارت های آبان ماه اعلام شد

برنامه واگذاری سیم کارت های آبان ماه اعلام شد

واگذاری هشت اولویت ‌٢٩ تا ‌٣٦ (مربوط‌ به ثبت‌نام ‌٩/٧ میلیونی بهمن‌ماه‌٨٤) در سراسر كشور از روز شنبه ‌٢٠ آبان‌ماه آغاز می‌شود. به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ........
۱۳۸۵/۸/۱۹
واگذاری هشت اولویت ‌٢٩ تا ‌٣٦ (مربوط‌ به ثبت‌نام ‌٩/٧ میلیونی بهمن‌ماه‌٨٤) در سراسر كشور از روز شنبه ‌٢٠ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایسنا ، شركت ارتباطات سیار اعلام كرد: كلیه متقاضیانی كه دو رقم سمت راست فیش ثبت‌نام آن‌ها به ‌٠٥، ‌٢٢، ‌١٤، ‌٢١، ‌٩٤، ‌٤٧، ‌٨٠ و ‌٩٨ ختم می‌شود، می‌توانند با همراه داشتن اصل فیش ثبت‌نامی و مدرك شناسایی معتبر، به محل ثبت‌نام خود، مراجعه و در تاریخ‌های ذكر شده نسبت به دریافت سیم‌كارت خود، اقدام كنند.
بنا بر اعلام، متقاضیانی كه دو رقم سمت راست فیش آن‌ها به اعداد ‌٠٥ و ‌٢٢ ختم می‌شود از روز شنبه‌٢٠ آبان و متقاضیانی كه دو رقم سمت راست فیش آن‌ها به اعداد ‌١٤، ‌٢١ و ‌٩٤ ختم می‌شود از روز دوشنبه ‌٢٢/٨/٨٥ و متقاضیانی كه دو رقم سمت راست فیش آن‌ها به ‌٤٧، ‌٨٠ و ‌٩٨ ختم می‌شود، از روز چهارشنبه ‌٢٤/٨/٨٥ برای دریافت سیم‌كارت خود مراجعه كنند.
بر اساس این گزارش، واگذاری خارج‌ از نوبت تمامی سیم‌كارت‌های متقاضیان ‌٧٠ شهر دیگر هم، از روز شنبه ‌٢٠/٠٨/٨٥، آغاز می‌شود؛ بدین‌ ترتیب، تعداد شهرهایی‌كه از ابتدای واگذاری تاكنون، سیم‌كارت متقاضیان آن‌ها، بدون نوبت واگذار شده است، به ‌٨٠١ شهر می‌رسد و فقط سیم‌كارت‌های متقاضیان ‌٢١٥ شهر باقی می‌ماند.
بنا بر این گزارش، از آغاز واگذاری‌ها در سال‌ جاری تاكنون، تمامی سیم‌كارت‌های متقاضیان ده استان اردبیل، خراسان جنوبی، خراسان‌ شمالی، سمنان، قم، كهگیلویه‌وبویراحمد، لرستان، مازندران، هرمزگان و همدان، به‌طور كامل واگذار شده است.
شركت ارتباطات سیار همچنین اعلام كرد: با واگذاری بیش از یك میلیون سیم‌كارت در این دوره، مجموع سیم‌كارت‌های واگذار شده در سال‌ جاری، به حدود چهار میلیون سیم‌كارت رسیده و تعداد مشتركین شركت ارتباطات‌ سیار نیز به ‌١٢ میلیون و ‌٥٠٠ هزار مشترك، افزایش می‌یابد.
در این گزارش آمده است: زمان دقیق واگذاری در استان‌های گلستان، ‌گیلان‌ و مازندران، متعاقبا اعلام خواهد شد و اسامی ‌٧٠ شهر كه تمام سیم‌كارت آن‌ها از روز شنبه ‌٢٠ آبان ماه واگذار می‌شود، برروی سایت شركت ارتباطات سیار با آدرس اینترنتی www.mci.ir قابل مشاهده است.
                                          

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)