خانهاخبار
نوکیاهای هالیوودی

نوکیاهای هالیوودی

به گزارش گروه خبری GSM ، نوکیا اعلام کرده که قرار است با همکاری هالیوود نسخۀ اصلی فیلم MI3 (ماموریت غیر ممکن 3) را برروی کارت های حافظۀ گوشی های ........
۱۳۸۵/۸/۱۰
به گزارش گروه خبری GSM ، نوکیا اعلام کرده که قرار است با همکاری هالیوود نسخۀ اصلی فیلم MI3 (ماموریت غیر ممکن 3) را برروی کارت های حافظۀ گوشی های سری N خود با کیفیت DVD قرار دهد .
اولین سری این کارت های حافظه بدون تفاوت قیمت قرار است در بستۀ گوشی های N93 به بازار عرضه شود . فیلم MI3 در کشورهای فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، پرتغال ، اسپانیا ، ترکیه و انگلستان بر روی کارت های حافظه ذخیره خواهد شد . این فیلم که به صورت کامل بر روی کارت های 512 مگابایتی قرار دارد با سرعت 25 فریم بر ثانیه پخش خواهد شد و قابلیت جلو و عقب بردن روی آن را نیز خواهید داشت اما آن چه لذت مشاهده فیلم را کامل می کند قرارگیری صدای استریو بر روی این فیلم می باشد .
در این گزارش آمده است ، این قرارداد میان شرکت های نوکیا و پارامونت بسته شده است . هم چنین این فیلم تاکنون 400 میلیون دلار فروش گیشه ای داشته که به عبارت دیگر ، یعنی 45 میلیون نفر مخاطب ، این فیلم را در سینماهای دنیا دیده اند .
 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)