خانهاخبار
کاهش نسبی قیمت سیم کارت های دولتی و تالیا قابل پیش بینی بود .

کاهش نسبی قیمت سیم کارت های دولتی و تالیا قابل پیش بینی بود .

رئیس انجمن صنفی سیم فروشندگان سیم کارت اعلام کرد : توزیع سیم کارت‌های ایرانسل، موجب رکود نسبی بازار سیم‌کارت‌های دولتی و تالیا در بازار شده است. به گزارش گروه خبری GSM ........
۱۳۸۵/۸/۷
رئیس انجمن صنفی سیم فروشندگان سیم کارت اعلام کرد : توزیع سیم کارت‌های ایرانسل، موجب رکود نسبی بازار سیم‌کارت‌های دولتی و تالیا در بازار شده است.
به گزارش گروه خبری GSM ، افشار فروتن لاریجانی ، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا) ، توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل در بازار بر روند خرید و فروش سایر سیم‌کارت‌ها تاثیرگذار بوده، اما این تاثیرگذاری باعث سقوط قیمت‌ها نشده است.
وی افزود: در حال حاضر، با توجه به جلب نظر کاربران به سیم‌کارت‌های ایرانسل، بازار سایر سیم‌کارت‌های دولتی و تالیا راکد شده و ابن امر کاملا طبیعی و قابل پیش‌بینی بوده است
فروتن لاریجانی، در خصوص ادامه‌ی این تاثیرگذاری بر سایر سیم‌کارت‌های تلفن همراه گفت: این روند پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به حالت عادی بازمی‌گردد؛ با این تفاوت که یک کاهش قیمت نسبی را در سایر سیم‌کارت‌ها مشاهده خواهیم کرد.
وی، افزود: هنگامی که سیم‌کارت‌های متنوع در بازار توزیع شود، بخش وسیعی از کاربران تحت پوشش قرار می‌گیرند و در شرایطی که عرضه‌ی سیم‌کارت‌ها فراوان شود، با کاهش قیمت مواجه خواهیم شد.
رییس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت تلفن همراه، استقبال از سیم‌کارت‌های ایرانسل را غیر قابل پیش‌بینی و ناشی از تعرفه‌ی مناسب این نوع سیم‌کارت و ارائه‌ی تسهیلات مختلف دانست و افزود: تسهیلات سیم‌کارت‌های ایرانسل، به گونه‌یی است که برای برخی از سرویس‌ها مانند پیام‌کوتاه، هزینه‌ی مضاعف دریافت نمی‌شود.
وی، اضافه کرد : وجود تنوع در زمینه‌ی سیم‌کارت، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بتوانند در حد امکانات موجود سیم‌کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند و ادامه‌ی این حرکت، نقش مثبتی در جهت ترویج فرهنگ استفاده از تلفن همراه ایفا می‌کند.
 
                                   

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)