خانهاخبار
روز اول توزیع سیم کارت های ایرانسل و مشکلات آن !

روز اول توزیع سیم کارت های ایرانسل و مشکلات آن !

متقاضیان سیم کارت های 150 هزار تومانی در روز اول واگذاری این سیم کارت ها با مشکلاتی مواجه شدند که مدیر عامل شرکت ایرانسل قول داد تا یکی دو روز آینده مشکل شهروندان برطرف شود .
۱۳۸۵/۷/۲۹
 
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل قرار بود ، متقاضیان پس از پرداخت وجه ، سیم کارت های خود را تحویل بگیرند اما فروشگاه های مجاز این شرکت فقط پول متقاضیان را دریافت می کردند و تحویل سیم کارت را به چند ساعت بعد یا یکی دو روز آینده موکول می کردند .
به گزارش GSM به نقل از همشهری آن لاین ، مدیر عامل شرکت ایرانسل ، به واحد مرکزی خبر گفت : این شرکت "شنبه" 29 مهر در حدود 70 درصد از مراکز 200 گانه در تهران ، تبریز و مشهد سیم کارت توزیع کرد .
دزفولی ، علت توزیع نشدن سیم کارت در بقیه مراکز را تاخیر شرکت های طرف قرارداد ایرانسل در ارسال سیم کارت ها به این نمایندگی ها اعلام کرد و افزود : این مشکل امروز و فردا حل می شود .
در حالی که دزفولی پنج شنبه گذشته اعلام کرده بود که نخستین سیم کارت های این شرکت از شنبه 29 مهر در 200 نمایندگی بدون هیچ فاصله زمانی به متقاضیان واگذار خواهد شد . از دیروز برخی از رسانه ها اعلام کردند که در نخستین روز از فعالیت ایرانسل ، در هیچ جا این سیم کارت ها توزیع نشده است .
دزفولی اضافه کرد : تا پایان امسال حوزه ی فعالیت اپراتور دوم از سه شهر کنونی به 70 شهر و سپس به تدریج به 250 شهر کشور افزایش می یابد .
وی افزود : هم اکنون پوشش شبکه اپراتور دوم در تبریز و مشهد تقریبا کامل و در تهران در حدود 50 تا 60 درصد است .
دزفولی درباره خدمات شبکه اپراتور دوم که قرار است از نسل 75/2باشد ، افزود : این شبکه بلافاصله سرویس کنفرانس تلفنی را که در شبکه اپراتور اول وجود ندارد ارائه خواهد داد . وی اضافه کرد : تا پایان سال خدمات دیگری چون اتصال به شبکه اینترنت و مبادله تصاویر زنده به این شبکه افزوده خواهد شد .
به گفته ی دزفولی : در نخستین مرحله ی فعالیت ایرانسل ، سیم کارت های پس پرداختی "معمولی" ایرانسل واگذار می شود و با دو یا سه هفته تاخیر ، توزیع سیم کارت های پیش پرداختی "اعتباری" ایرانسل نیز آغاز خواهد شد .
همچنین وی خاطر نشان کرد : مردم می توانند شکایات خود را با شماره تماس 88653610 مطرح کنند تا سریعا رسیدگی شود .
 
                                           

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)